۲۰ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۳:۰۰
کد خبر: ۶۰۰۸۰۲

انتشار مجموعۀ چهارجلدی «قصه‌های امام خمینی و بچه‌ها»

انتشار مجموعۀ چهارجلدی «قصه‌های امام خمینی و بچه‌ها»
مجموعه «قصه‌های امام خمینی و بچه ها» به قلم مجید ملامحمدی و با تصویرگری وحید خاتمی در قالب «کتاب‌های پروانه» و برای گروه سنی «ب» و «ج» نگارش شده است.
به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی به‌نشر، مدیرعامل به‌نشر از انتشار مجموعۀ چهارجلدی «قصه‌های امام خمینی و بچه‌ها» در قالب «کتاب‌های پروانه» برای کودکان توسط به‌نشر خبر داد.

حسین سعیدی در ارتباط با انتشار این مجموعه اظهار کرد: مجموعه «قصه‌های امام خمینی و بچه ها» به قلم مجید ملامحمدی و با تصویرگری وحید خاتمی در قالب «کتاب‌های پروانه» و برای گروه سنی «ب» و «ج» نگارش شده است.
وی در ادامه افزود: این مجموعه چهار جلدی با عناوین «صورتت مثل گل است»، «من امام می‌شوم»، «از مدرسه سرخ پوست ها» و «گردن بندی که به ایران سفر کرد» راهی بازار نشر شده است و سعید دین پناه به عنوان طراح گرافیک این اثر حضور دارد.
مدیرعامل به‌نشر با بیان اینکه کودکان در این اثر با سبک زندگی و سیره اخلاقی و عملی بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی آشنا می‌شوند، خاطرنشان کرد: مجموعه چهار جلدی «قصه‌های امام خمینی و بچه ها» حاوی داستان‌های کوتاه و فراز‌هایی آموزنده و داستان‌هایی اخلاقی از زندگی امام خمینی (ره) و ارتباطش با دیگران به‌ویژه کودکان است که کاملا محبت آمیز و صمیمانه بوده است. وی تصریح کرد: این مجموعه چهار جلدی که در قطع رحلی و با تیراژ یک هزار نسخه منتشر شده است با قیمت ۱۰۰ هزار ریال در دسترس کودکان ایرانی قرار دارد.
سعیدی یادآور شد: مجید ملامحمدی زاده ۱۲ مرداد ۱۳۴۷ در شهر قم است، از وی تاکنون حدود ۱۵۰ کتاب داستان، شعر و .. در موضوعات دینی، اهل بیت (ع) و اخلاقی به چاپ رسیده است که بیشتر این کتاب‌ها در جشنواره‌های مهم کشوری برگزیده شده اند.
وی در پایان عنوان کرد: این مجموعه از منابعی همچون پا به پای آفتاب، در سایه آفتاب، برداشت‌هایی از سیره امام و پرتوی از خورشید الهام گرفته شده است.
در یکی از داستان‌های این مجموعه می‌خوانیم: ما رفتیم و رفتیم تا به یک شهر رسیدیم. آقای پست چی من را به دست مدیر یک مدرسه داد و گفت: «این نامه از جماران است، از بیت امام خمینی.» … خانم مدیر فوری از جای خود بلند شد، من را گرفت. خوب نگاهم کرد و گفت: «خیلی ممنون آقای پست چی!» آقای پست چی رفت. خانم مدیر وقتی من را باز کرد، با خوشحالی صورتم را بوسید و گفت: «ای وای! امام خمینی به نامه بچه‌های ما جواب داده!» …

علاقه‌مندان برای آگاهی از اخبار به‌نشر و مشاهده و تهیه سایر محصولات انتشارات آستان قدس رضوی می‌توانند به نشانی اینترنتی www.Behnashr.com یا فروشگاه‌های سطح شهر مشهد و نمایندگی‌های سراسر کشور مراجعه کنند؛ همچنین سامانه پیامکی به شماره ۳۰۰۰۳۲۰۹ یا کانال اطلاع‌رسانی به‌نشر از طریق پیامرسان‌های بله و ایتا به آدرس @behnashr نیز از دیگر راه‌های برقراری ارتباط با این انتشارات است. /۹۲۵/د ۱۰۲/ش
ارسال نظرات