۲۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۱
کد خبر: ۶۰۰۸۳۷
نماینده طبس در مجلس:

نمی توان به سازمان برنامه و بودجه و دولت دل خوش کرد

نمی توان به سازمان برنامه و بودجه و دولت دل خوش کرد
امیرحسنخانی گفت: متاسفانه شهرهای خراسان جنوبی مورد بی مهری قرار گرفته و به هیچ عنوان نمی‌توان به دولت و سازمان برنامه و بودجه دل خوش کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان جنوبی، محمدرضا امیرحسنخانی، نماینده مردم فردوس، سرایان، طبس و بشرویه در مجلس شورای اسلامی شب گذشته در نشست با فعالان اقتصادی خراسان جنوبی اظهار داشت: دولتمردان باید نگاه امنیتی به شرق کشور داشته باشند و مرزهای شرق اهمیت بالایی دارد.

وی گفت: خراسان جنوبی فاقد یک متر آزادراه است و دوبانده کردن جاده فردوس به بجستان و فردوس به دیهوک نیز 15 سال در بودجه معطل مانده و هیچ اقدامی در این خصوص انجام نشده است.

نماینده مردم فردوس، سرایان، طبس و بشرویه در مجلس شورای اسلامی افزود: متاسفانه شهرهای خراسان جنوبی مورد بی مهری قرار گرفته و به هیچ عنوان نمی‌توان به دولت و سازمان برنامه و بودجه دل خوش کرد.

امیرحسنخانی تصریح کرد: باید تدابیری اندیشیده شود تا پای بخش خصوصی به استان باز شود و اگر این اتفاق صورت گیرد به طور قطع اتفاقات خوبی در استان رخ می‌دهد.

وی با بیان اینکه خراسان جنوبی هم مرز با سیستان و بلوچستان و با کشور افغانستان همسایه است، ادامه داد: بشرویه از نظر جاده و ترانزیت به بن بست رسیده است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: سرایان در خراسان جنوبی بیشترین نرخ بیکاری و فردوس بیشترین نرخ مهاجرت را دارد.

امیرحسنخانی اظهار کرد: اگر به دنبال سرمایه گذاری در استان هستیم باید زیرساخت‌های لازم نیز فراهم شود که این نیاز به اعتبار و کمک دارد./9314/د103/ب1

هادی رحیمی
ارسال نظرات