۲۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۳
کد خبر: ۶۰۰۸۳۸

فعالیت ۴۵ مبلغ حوزوی در طرح آرامش بهاری آذربایجان‌شرقی

فعالیت ۴۵ مبلغ حوزوی در طرح آرامش بهاری آذربایجان‌شرقی
معاون فرهنگی اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه آذربایجان شرقی گفت: همزمان با ایام نوروزی طرح آرامش بهاری در ۵۰ بقعه و امامزاده استان اجرا می شود.

به گزارش خبرگزاری رسا از تبریز، محمدعلی فاضلی نسب، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این طرح همانند سال گذشته از 28 اسفند تا 14 فروردین اجرا می شود و بقاع و امامزاده های استان آماده پذیرایی از میهمانان نوروزی است.

معاون فرهنگی اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه آذربایجان شرقی خاطرنشان کرد: از 2 ماه پیش کار نظافت محیط داخلی و خارجی امامزادگان برای پذیرایی از میهمانان نوروزی آغاز شده است.

وی گفت: در طرح آرامش بهاری برنامه هایی مانند برپایی خیمه های معرفت شامل غرفه های کودک و نوجوان، تبلیغ چند رسانه و فروش و عرضه محصولات فرهنگی برگزار می شود.

فاضلی نسب با بیان اینکه این برنامه ها براساس سطح بندی امامزادگان در 3 سطح اجرا می شود، ادامه داد: در 2 سطح اول غرفه هایی با حضور روحانیان اعزامی از استان قم برپا می شود و در سطح آخر تنها میزبان و پذیرای زائران خواهیم شد.

وی گفت: در اجرای این طرح 15 مبلغ اعزامی از استان قم و 30 مبلغ بومی و در مجموع 45 مبلغ دینی؛ برنامه های مختلف فرهنگی مانند برپایی نمازهای جماعت و تحویل سال نو در امامزادگان شاخص اجرا می کنند.

معاون فرهنگی اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه آذربایجان شرقی اظهار داشت: 82 امامزاده و مسجد در سطح استان نیز به صورت شبانه روزی در ایام نوروز آماده خدمت رسانی به مسافران و پذیرایی از آن ها است.

فاضلی نسب افزود: مسافران و میهمانان نوروزی در صورت وجود هر نوع مشکلی در بقاع و امامزادگان می توانند از طریق شماره تلفن 2529 داخلی 3190 انتقادات و پیشنهادهای خود را برای رسیدگی اعلام کنند./935/د102/ب1

مرتضی شفیعی
ارسال نظرات