۲۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۲
کد خبر: ۶۰۰۸۴۴

حجت الاسلام فرخ فال انتصاب آیت الله رئیسی به ریاست دستگاه قضا را تبریک گفت

حجت الاسلام فرخ فال انتصاب آیت الله رئیسی به ریاست دستگاه قضا را تبریک گفت
حجت الاسلام والمسلمین احمد فرخ فال رییس مجمع عمومی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در پیامی انتصاب آیت الله سیدابراهیم رئیسی را به سمت ریاست قوه قضاییه تبریک گفت.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین احمد فرخ فال رییس مجمع عمومی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در پیامی انتصاب آیت الله سیدابراهیم رئیسی را به سمت ریاست قوه قضاییه تبریک گفت.

متن پیام به شرح زیر است:

حضور محترم حضرت آیت الله رئیسی دامت توفیقاته
ریاست معزز قوه قضائیه

سلام علیــکم
با احترام، انتصاب شایسته حضرتعالی از سوی مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای( مدظله العالی) به ریاست قوه قضائیه را صمیمانه تبریک عرض می‌کنم.

حضرتعالی به عنوان عالمی خدمتگزار و خستگی ناپذیر از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی در سنگرها و سمت‌های مختلف از جمله در دستگاه حساس قضاء با تعهد و تلاش، حافظ ارزش‌های اسلامی و انقلابی بوده‌اید که تعابیر رهبر معظم انقلاب در حکم انتصاب جنابعالی، گواه و گویای شخصیت مؤمن و متعهد شما می‌باشد.

بی تردید، حضور شما در صدر دستگاه قضا با پشتوانه‌ای ارزشمند از سوابق انقلابی و تجربیات قضایی و اجرایی در طول چهل سال گذشته، در کنار دانش و تخصص علمی و فقهی، منشأ برکات و آثار ارزشمندی در حوزه رسیدگی به تخلفات و اجرای احکام و قوانین مبتنی بر عدالت اسلامی خواهد بود.

مجمع عمومی جامعه مدرسین با عضویت بیش از پانصد نفر از اساتید مطرح سطوح عالی و خارج حوزه علمیه قم، وظیفه خود می‌داند در راستای تحقق آرمان‌های نظام جمهوری اسلامی، منویات رهبر فرزانه انقلاب و اهداف جنابعالی در قوه قضائیه، در خدمت و یاری‌رسانی نسبت به همکاری با آن مجموعه عظیم، آمادگی خود را اعلام دارد.

از خداوند متعال عظمت اسلام و مسلمین و توفیقات روزافزون جنابعالی را مسئلت دارم.

ارادتمند
احمد فرخ فال
رئیس مجمع عمومی جامعه مدرسین

محمد قمین
ارسال نظرات