۲۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۴
کد خبر: ۶۰۰۸۷۷

حضور امام جمعه شهرکرد در روستایی محروم برای حل مشکلات مردم

حضور امام جمعه شهرکرد در روستایی محروم برای حل مشکلات مردم
در پی تخریب پل ورودی روستای مراد آباد از توابع شهرستان اردل، امام جمعه شهرکرد به همراه جمعی از مسؤولان استان در محل وقوع حادثه حاضر شد و از نزدیک اوضاع را بررسی کرد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در شهرکرد، در پی بارش‌های چند روز گذشته در استان تنها پل ورودی روستای مرادآباد دهستان دیناران از توابع شهرستان اردل بر اثر طغیان رودخانه تخریب و راه ارتباطی مردم این روستا با جاده اصلی و روستا‌های اطراف به صورت کامل قطع شد.
 
حضور جهادی امام جمعه شهرکرد در روستایی محروم جهت پیگیری راه ارتباطی مردم

پس از وقوع این حادثه اهالی روستا موضوع را در تماس تلفنی به نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد اطلاع دادند که حجت الاسلام والمسلمین نکونام هم پس از شنیدن این خبر، به همراه جمعی از مسؤولان استان در این روستا و محل وقوع حادثه حاضر شد و از نزدیک وضعیت پل تخریب شده و راه ارتباطی مردم را بررسی کرد.

در این بازدید، امام جمعه شهرکرد خطاب به مسؤولان بر رفع هر چه سریعتر این مشکل اساسی تأکید کرد و مقرر شد ظرف کمتر از ۲۴ ساعت راه ارتباطی مردم روستا با جاده اصلی برقرار شود تا در آینده اقدام اساسی برای ساخت پل روستا صورت گیرد.
 
حضور جهادی امام جمعه شهرکرد در روستایی محروم جهت پیگیری راه ارتباطی مردم

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری سپس با عبور از جریان آب رودخانه خود را به محل سکونت روستائیان رساند و با جمعی از اهالی این روستا دیدار و به بررسی مشکلات دیگر مردم این روستا پرداخت.

گفتنی است سفر به مناطق محروم و پیگیری مشکلات مردم دور دست یکی از ویژگی‌های بارز امام جمعه مردمی شهرکرد است که در طول سال به صورت مستمر انجام می‌شود. /۹۴۵۷/د102/ب1
سجاد محمدی فارسانی
ارسال نظرات