۲۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۱:۳۹
کد خبر: ۶۰۰۸۸۷
نماینده ولی فقیه در لرستان:

برق ‌رسانی با تکیه بر ظرفیت‌های داخلی از افتخارات انقلاب است

برق ‌رسانی با تکیه بر ظرفیت‌های داخلی از افتخارات انقلاب است
نماینده ولی در لرستان با اشاره به اینکه امروز هیچ روستایی فاقد برق نیست، گفت: برق ‌رسانی با تکیه بر ظرفیت‌های داخلی از افتخارات انقلاب است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سیداحمد میرعمادی، نماینده ولی‌فقیه در لرستان، بعدازظهر امروز در مراسم تجلیل از ائمه جماعات، رابطین و فعالان نماز شرکت توزیع نیروی برق استان در دفتر امام جمعه خرم آباد، گفت: از مبانی انقلاب اخلاق و معنویت است.

وی با بیان اینکه اخلاق و معنویت کلید واژه بیانیه مقام معظم رهبری است، افزود: معنویتی که در نظام اسلامی وجود دارد در هیچ جایی وجود ندارد، امتیاز جمهوری اسلامی بر سایر دولت‌ها اخلاق و معنویت است.

نماز مصداق بارز اخلاق و معنویت است

نماینده ولی فقیه در لرستان به اقامه نماز در ادارات اشاره کرد و گفت: باید اخلاق و معنویت را در ادارات و سطح جامعه تقویت کنیم، نماز مصداق بارز اخلاق و معنویت است، اگر بخواهیم معنویت در جامعه رواج یابد، باید به نماز توجه کنیم.

وی نماز را عامل محرک پیشرفت و تعالی عنوان کرد و ادامه داد: تمدن اسلامی بر پایه اخلاق و نماز است، نماز معیار قبولی اعمال است.

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی با قدردانی از زحمات اداره برق استان عنوان داشت: از دستاوردهای خوب انقلاب این است که امروز در چهل سالگی انقلاب به جایی رسیدیم که هیچ روستایی فاقد برق نیست.

وی خاطرنشان کرد: برق ‌رسانی به نقاط مختلف و دوردست و با تکیه بر ظرفیت‌های داخلی و نیروهای توانمند از افتخارات انقلاب اسلامی ایران است./9451/پ210/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات