۲۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۲:۵۲
کد خبر: ۶۰۰۹۳۰
نماینده مردم نهبندان در مجلس:

نجابت مردم سبب بی توجهی مسؤولان به خراسان جنوبی نباشد

نجابت مردم سبب بی توجهی مسؤولان به خراسان جنوبی نباشد
افضلی گفت: نجابت مردم نباید سبب شود که کسی به خراسان جنوبی توجه نداشته باشد و بسیاری از مردم به دلیل نبود اشتغال مهاجرت کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان جنوبی، نظرافضلی، نماینده مردم نهبندان و سربیشه در مجلس شورای اسلامی عصر امروز در شورای برنامه ریزی و توسعه خراسان جنوبی اظهار داشت: خراسان جنوبی در کشور و نهبندان و سربیشه در استان محروم هستند.

افضلی تصریح کرد: انتظار ما این است که مسؤولان خراسان جنوبی را به ویژه شهرستان‌های نهبندان و سربیشه را به اندازه 80 درصد استان سیستان و بلوچستان ببینند.

وی با بیان اینکه 10 درصد جمعیت استان عشایری هستند، افزود: نجابت مردم نباید سبب شود که کسی به خراسان جنوبی توجه نداشته باشد و بسیاری از مردم به دلیل نبود اشتغال مهاجرت کردند.

نماینده مردم نهبندان و سربیشه در مجلس شورای اسلامی گفت: زیرکوه، درمیان، سربیشه و نهبندان راه‌های آن دچار مشکل است و بسیاری از روستاییان برای استحمام مشکل دارند و نیاز به 100 میلیارد تومان اعتبار است تا این مشکل روستاییان در استحمام حل شود.

فرهاد فلاحتی، نماینده مردم قاین و زیرکوه در مجلس شورای اسلامی نیز در این جلسه تصریح کرد: بخشی از فرهنگیان استان مطالباتی دارند که باید این مطالبات پرداخت شود.

وی گفت: اخیرا قولی مبنی بر پرداخت سبد حمایتی به خانوارهای با درآمد کمتر از 3 میلیون تومان داده شده که هنوز بسیاری از خانوارهای روستایی از این سبد حمایتی برخوردار نشدند.

نماینده مردم قاین و زیرکوه در مجلس شورای اسلامی افزود: برخی از خانواده‌های روستایی، یارانه آن‌ها پرداخت نمی‌شود و امیدواریم هر چه زودتر این مشکل برطرف شود./9314/پ203/ب1

هادی رحیمی
ارسال نظرات