۲۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۷
کد خبر: ۶۰۰۹۵۴
با تجلیل از برگزیدگان؛

چهارمین جشنواره تولیدات رسانه ای ابوذر قم به کار خود پایان داد

چهارمین جشنواره تولیدات رسانه ای ابوذر قم به کار خود پایان داد
چهارمین جشنواره تولیدات رسانه ای ابوذر قم با تجلیل از خبرنگاران برتر و با حضور جمعی از مسؤولان لشکری و کشوری به کار خود پایان داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، آیین اختتامیه چهارمین جشنواره تولیدات رسانه ای ابوذر استان قم شامگاه سه شنبه در سالن همایش های بین المللی شهرداری قم برگزار شد.

این جشنواره از سوی سازمان بسیج رسانه و با همکاری سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قم، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم، دبیرخانه کنگره شهدای جبهه مقاومت و سازمان فضای مجازی سراج برگزار شد.

سید جواد اشرفی دبیر چهارمین جشنواره تولیدات رسانه ای ابوذر در این همایش با اشاره به ارسال 540 اثر به دبیرخانه این جشنواره گفت: خبرگزاری رسا با ارسال 63 اثر در رتبه دوم قرار دارد.

ابوالقاسم مقیمی مدیرعامل سازمان فرهنگی و هنری شهرداری قم در ادامه به ایراد سخنرانی پرداخت و با اشاره به برگزاری جشنواره چله سرو در قم در چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی از نقش ویژه رسانه ها در نظارت بر عملکرد درست مدیران جامعه قدردانی کرد.

سرهنگ بیطرفان جانشین فرمانده سپاه علی بن ابی طالب(ع) قم نیز با اشاره به اعزام بیش از 17 هزار نفر از قم به مناطق عملیاتی غرب و جنوب کشور بر ضرورت فرهنگ سازی برگزاری اردوهای راهیان نور در کشور توسط رسانه ها تأکید کرد.

احمد امیرآبادی فراهانی نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی در این همایش با اشاره به شاخصه های رسانه تراز انقلاب اسلامی تأکید کرد که یک رسانه انقلابی در برابر فساد سکوت نمی کند، فتنه گری دشمنان را منعکس می کند و از حق مردم نمی گذرد.

حجت الاسلام مجتبی ذوالنور نماینده مجلس شورای اسلامی نیز با اشاره به لزوم حمایت همه جانبه رسانه ها از نظام و انقلاب اسلامی و همچنین انتشار درست اخبار تأکید کرد که غرض ورزی و بداخلاقی زیبنده کار رسانه ای قم نیست.

سید موسی حسینی کاشانی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم که در این همایش حضور پیدا کرده بود نیز با اشاره به جایگاه ویژه قم از نظر رسانه ای تأکید کرد که شهر مقدس قم این ظرفیت را دارد که جشنواره تولیدات رسانه ای ابوذر به صورت ملی و کشوری در این شهر برگزار شود.

حجت الاسلام صابری پدر شهید مدافع حرم مهدی صابری نیز در پایان با اشاره به این که دنیا باید با نام و یاد و اهداف شهدای مدافع حرم آشنا شود، تأکید کرد که این وظیفه رسانه ها است که امروز غبار مظلومیت را از چهره مدافعان حرم کنار بزند.

در بخشی از این همایش که همراه با حضور کمرنگ اهالی رسانه در قم برگزار شد، از خانواده شهید مدافع حرم محمدعلی قلیزاده نیز تجلیل شد.

در ادامه این مراسم برگزیدگان چهارمین جشنواره ابوذر تجلیل شدند و به برگزیدگان افزون بر هدیه نقدی، لوح یادبود، تندیس جشنواره و تابلو فرش حرم مطهر امام رضا(ع) اهدا شد.

خبرنگاران و اهالی رسانه که حائر رتبه های برتر می شدند لحظاتی کوتاه با قرار گرفتن در پشت تریبون دغدغه ها و سخنان خود را بی پرده با مسؤولان و مدیران در میان می گذاشتند./1330/پ202/ب1

ارسال نظرات