۲۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۰
کد خبر: ۶۰۰۹۵۷
جانشین فرمانده سپاه علی بن ابی طالب قم مطرح کرد؛

ضرورت فرهنگ سازی اردوهای راهیان نور در کشور از سوی رسانه ها

ضرورت فرهنگ سازی اردوهای راهیان نور در کشور از سوی رسانه ها
سرهنگ بیطرفان با اشاره به اعزام بیش از 17 هزار نفر از قم به مناطق عملیاتی غرب و جنوب کشور برضرورت فرهنگ سازی برگزاری اردوهای راهیان نور در کشور از سوی رسانه ها تأکید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، آیین اختتامیه چهارمین جشنواره تولیدات رسانه ای ابوذر استان قم شامگاه سه شنبه در سالن همایش های بین المللی شهرداری قم برگزار شد.

سرهنگ بی طرفان جانشین فرمانده سپاه علی بن ابی طالب(ع) قم در این همایش با بیان این که رسانه در شرایط امروز جامعه از جایگاه ویژه ای برخوردار است، گفت: رسانه ها در عرصه های مختلف به صورت کامل حضور دارند و می توانند در امور حساس انقلاب نقش آفرین باشند.

وی عنوان کرد: یکی از موضوعات مهم این ایام بحث اردوهای راهیان نور است چندسالی است که در طول سال به صورت دانش آموزی، دانشجویی و عمومی در مناطق عملیاتی غرب و جنوب کشور برگزار می‌ شود که در حال حاضر در مناطق عملیات جنوب شاهد اردوهای دانشجویی هستیم و شب گذشته نیز برنامه خوبی به همت شبکه نور در این باره پخش شد.

جانشین فرمانده سپاه علی بن ابی طالب(ع) قم ابراز داشت: فعالیت های رسانه ای موجب شده که ما با استقبال بیشتری در اردوهای راهیان نور مواجه باشیم، هرچند ما پشتیبانی های لازم و توان محدودی داریم ولی با تقسیم کار در طول سال نزدیک به 17 هزار نفر داوطلبی که می‌ خواهند از این مناطق بازدید کنند به صورت مستمر اعزام می شوند و در این مناطق از نزدیک با سیره و منش شهدای بزرگوار آشنا می شوند.

وی با اشاره به این که بیش از صدهزار نفر روز از استان قم در اردوهای راهیان نور شرکت خواهند کرد، گفت: این عملیات بزرگ فرهنگی یکی از بهترین کارهای مهم اثر بخشی است که توانسته در کشور نقش آفرینی کند، اما سخن این است که برپایی راهیان نور ویژه سپاه و بسیج نیست بلکه همه دغدغه مندان عرصه فرهنگی در این مسأله ورود کرده اند.

سرهنگ بیطرفان افزود: استان قم بین رتبه های اول تا پنجم اعزام به مناطق راهیان نور قرار داشته است، اما بازهم جا دارد که رسانه های دیداری و شنیداری و همین طور خبرگزاری ها و مکتوبات به صورت جدی در این زمینه فرهنگ سازی کنند، چراکه ضمانت بقای انقلاب اسلامی ما با نام و فرهنگ شهدا گره خورده است./1330/پ202/ب1

ارسال نظرات