۲۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۰
کد خبر: ۶۰۰۹۶۱
پدر شهید مدافع حرم:

رسانه ها غبار مظلومیت را از چهره مدافعان حرم بزدایند

رسانه ها غبار مظلومیت را از چهره مدافعان حرم بزدایند
حجت الاسلام صابری با اشاره به لزوم آشناسازی دنیا با نام و یاد شهدای مدافع حرم تأکید کرد این وظیفه رسانه ها است که امروز غبار مظلومیت را از چهره مدافعان حرم کنار بزند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، آیین اختتامیه چهارمین جشنواره تولیدات رسانه ای ابوذر استان قم شامگاه سه شنبه در سالن همایش های بین المللی شهرداری قم برگزار شد.

حجت‌الاسلام صابری پدر شهید مهدی صابری شهید مدافع حرم افغانستانی در این همایش به ایراد سخنرانی پرداخت و با اشاره به لزوم دفاع از مظلوم اظهار داشت: نظام انقلاب اسلامی مظلوم است و همچنین فرزندان این انقلاب که نهال آن را آبیاری کردند نیز همگی مظلوم هستند و این کار رسانه ها است که این مظلومیت را بزداید.

وی افزود: شهدایی که رفتند و سینه خود را سپر کردند و به نام نحن ابناء الخمینی شهدای مدافع حرم نام گرفتند همگی مدافع انقلاب و نظام اسلامی بودند از این رو همه شهدای بزرگوار اسلام به ویژه در دوران کنونی شهدای لشکر فاطمین و زینبیون حق بزرگی به اهل رسانه دارد.

حجت الاسلام صابری بیان داشت: رهبر معظم انقلاب فرمودند: نه تنها کشور و انقلاب اسلامی ایران بلکه کل دنیا مدیون ایثار و شهامت و شجاعت شهدای و رزمندگان مدافعان حرم هستند، آنهایی که رفتند و کار بزرگی انجام دادند و به ویژه شهدای از لشکر فاطمیون که نقش مؤثر و سازنده ای در پیروزی جبهه مقاومت داشتند.

این پدر شهید مدافع حرم در ادامه با بیان این که در ایام نبرد در سوریه به دلایل مختلفی چهره و نام و یاد شهدای مدافع حرم زیاد برده نمی شد، گفت: این مسأله باید انجام می شد ولی امروز دیگر باید غبار مظلومیت از چهره شهدای مدافع حرم برداشته شود و این بار سنگین بر دوش رسانه ها و مطبوعات است.

وی تصریح کرد: امروز باید چهره های نورانی این شهدا نشان داده شود و ایثار و فداکاری و کار بزرگ آنها برای همه مردم کشور و بلکه دنیا مشخص شود تا جهانیان بدانند که این عزیزان با چه هدف و انگیزه و نگاه مقدسی به جبهه های عراق و سوریه رفتند و جان خود را تقدیم کردند./1330/پ202/ب1

ارسال نظرات