۲۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۵
کد خبر: ۶۰۰۹۶۲

برگزیدگان جشنواره ابوذر قم معرفی شدند | کسب دو عنوان برای خبرگزاری رسا

برگزیدگان جشنواره ابوذر قم معرفی شدند | کسب دو عنوان برای خبرگزاری رسا
چهارمین جشنواره تولیدات رسانه ای ابوذر قم در حالی پایان یافت که حجت الاسلام شمس الهی و جلالی از خبرگزاری رسا در بخش مصاحبه و عکس رتبه های نخست و سوم را کسب کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، آیین اختتامیه چهارمین جشنواره تولیدات رسانه ای ابوذر استان قم شامگاه سه شنبه در سالن همایش های بین المللی شهرداری قم برگزار شد.

بر اساس این گزارش از میان نامزدهای بخش مصاحبه خانم ها الهام پناهی فر از خبرگزاری تسنیم و فاطمه جمالزاده از خبرگزاری فارس به ترتیب رتبه سوم و دوم را به دست آوردند؛ در این بخش حجت الاسلام عبدالصالح شمس آبادی از خبرگزاری رسا رتبه نخست را کسب کرد.

در بخش خبر پس از قرائت بیانیه هیأت داوران از سوی نماینده بخش خبر برترین های این بخش معرفی شدند؛ نامزدهای این بخش امیر عاطفی پور از پایگاه خبری قمنا، سید محمد عارف از پایگاه خبری تابناک، سعید آقایی از خبرگزاری تسنیم، حسن حیدری از پایگاه خبری قم فردا و مهدی جعفری از نشریه ندای وطن بودند که در این بخش آثار آقایان حسن حیدری و سعید آقایی شایسته تقدیر   شدند و سید محمد عارف با خبر «دروغ هایی که از تهران به قم آورده شد» رتبه سوم را به دست آورد، در این بخش اثری شایسته کسب عنوان اول و دوم نشد.

همچنین در این بخش حسین محمدرضایی پیشکسوت رسانه ای قم و عبدالمجید تناور از سازمان بسیج رسانه ای قم نیز هدایایی دریافت کردند که آقای محمدرضایی هدیه خود را به پدرش تقدیم کرد.

نامزدهای بخش عکس نیز محمد رفیعی موحد از نشریه کریمه، محمدعلی جلالی از خبرگزاری رسا، مهدی مریزاد از خبرگزاری فارس، فرزانه پیری از خبرگزاری ایرنا، احمد ظهرابی جمکرانی از خبرگزاری ایسنا و ابوالفضل ماهرخ از خبرگزاری آنا بودند که در این بخش پس از قرائت بیانیه از سوی نماینده هیأت داوران اثر آقای مهدی مریزاد شایسته تقدیر شد و در ادامه اثر محمدعلی جلالی از خبرگزاری رسا حائز رتبه سوم، احمد ظهرابی حائز رتبه دوم و و ابوالفضل ماهرخ رتبه اول را به دست آورد.

نامزدهای بخش مستند نیز معرفی شدند که از میان زهره بیادی، شیما کرمیانی، طاهره رییس جعفری مطلق، نبی الله اراضی، سمیه حاج احمدی و زهره زمانیان همگی از خبرگزاری صدا و سیما در کنار محمدحسین همتی نژاد از پایگاه روایت مقاومت و احمد نامداری؛ خانم شیما کرمیانی شایسته تقدیر شد، رتبه سوم به سمیه حاجی احمدی رسید، رتبه دوم را طاهره رییس جعفری مطلق به دست آورد و زهره بیادی نیز با گزارش «صبر زینبی» حائز رتبه نخست شد.

نامزدهای بخش گزارش محمد زمانی راد از خبرگزاری ایرنا، سارا تقی زاده از خبرگزاری فارس، سمیه حاجی احمدی از خبرگزاری صدا و سیما، مهدی جعفری از نشریه ندای وطن، فاطمه محمدی از روزنامه 19 دی، محمدرضا آقاباقری از خبرگزاری فارس و وجیهه غلامحسین زاده از خبرگزاری مهر بودند که از این میان محمد زمانی راد  و وجیهه غلامحسین زاده شایسته تقدیر شدند و فاطمه محمدی رتبه سوم، مهدی جعفری رتبه دوم و سارا تقی زاده رتبه اول را به دست آوردند.

نفرات برتر بخش ویژه پاسداشت شهدای جبهه مقاومت نیز معرفی شدند که در این بخش محمدرضا آقاباقری از خبرگزاری فارس رتبه سوم را به دست آورد، لیلی خطیب زاده از ایرنا دوم شد و مهدی بخشی مهر شایسته تقدیر شد؛ در این بخش اثر رتبه اول معرفی نشد.

در بخش آسیب های اجتماعی محبوبه آقانوری رتبه اول و محمد رفیعی موحد رتبه دوم را به دست آوردند.

در بخش بازی سازش ایمن السادات موسوی نژاد از خبرگزاری فارس رتبه اول و سید احمد نجفی اردبیلی از تسنیم و حسین طالب علی از خبرگزاری فارس شایسته تقدیر شدند، در بخش فرهنگ شهروندی نیز خانم فرزانه پیری رتبه دوم را به دست آورد./1330/پ202/ب1

ارسال نظرات