۲۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۵
کد خبر: ۶۰۰۹۹۳
فرمانده انتظامی استان همدان مطرح کرد؛

تلاش نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در جهت تحقق بیانیه گام دوم انقلاب

تلاش نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در جهت تحقق بیانیه گام دوم انقلاب
سردار کامرانی صالح گفت: تمام تلاش همکاران ما این است که پلیسی در تراز نظام مقدس جمهوری اسلامی برای خدمت رسانی در راستای تحقق بیانات رهبری داشته باشیم.

سردار بخشعلی کامرانی صالح فرمانده نیروی انتظامی استان همدان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، با تاکید بر اینکه مردم ایران در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با حضور خود حماسه عظیمی را خلق کردند خاطر نشان کرد: امروز نوبت مسؤولان و مدیران است که با عمل جهادی خود جواب حمایت های مردم را بدهند.

وی افزود: حال که وارد دهه پنجم انقلاب اسلامی شده ایم رهبر معظم انقلاب به خوبی از طریق بیانیه گم دوم انقلاب نقشه راه و ادامه مسیر انقلاب اسلامی را ترسیم فرمودند.

فرمانده انتظامی استان همدان با اشاره به بیانیه گام دوم تصریح کرد: با نگاه به این بیانیه بسیار مهم متوجه می شویم که مقام معظم رهبری دو رویکرد اصلی را تبیین فرموده اند.

وی تصریح کرد: این دو رویکرد اصلی عبارت است از گذشته انقلاب و دستاوردهای این چهار دهه و دیگری وظایفی که در آینده انقلاب باید آن را انجام دهیم.

سردارکامرانی صالح اقدامات چهل سال گذشته را بی نظیر خواند و گفت: دستاوردهای این چهار دهه به اندازه ای سرنوشت ساز بوده که با وجود تمام کارشکنی و نقشه های دشمنان بازهم جمهوری اسلامی قدرتمندانه به راه خود ادامه داده است.

وی تاکید کرد: راهبردهای دهه های گذشته نه تنها ما را در برابر مشکلات نجات داده است بلکه به پیشرفت های بسیاری نیز دست پیدا کرده ایم.

فرمانده انتظامی استان همدان مبارزه با استکبار را یکی از اهداف انقلاب اسلامی عنوان کرد و گفت: در زمینه مبارزه با استکبار در طول این چهل سال که یکی از موضوعات و نتایج اصلی انفلاب اسلامی بوده است در بسیاری از مواقع اراده جوانان گره گشای آن بود.

وی یادآور شد: مبارزه با استکبار تنها گوشه کوچکی از توانمندی های جوانان این کشور بوده است و اگر درست به این چهل سال نگاه کنیم خواهیم دید که در تمام زمینه ها از پژوهش و فناوری تا بحث قدرت سخت جوانان سرآمد و پیشگام امور بوده اند.

سردارکامرانی صالح اخلاق مداری و توجه به منابع انسانی را از موضوعات مهم بیانیه گام دوم دانست و خاطر نشان کرد: اگر انقلاب توفیقاتی داشته به دلیل محوریت معنویت و انسانیتی بوده که بر انقلاب اسلامی ما حاکم بوده است.

وی تصریح کرد: ملت ایران بارها مورد ظلم قرار گرفته است اما هیچ گاه به زیر بار ظلم نرفته است و با ایثارگری خود در برابر ظالم ایستادگی کرده و قطعا در آینده نیز بر همین اساس و روش حرکت خواهیم کرد.

فرمانده انتظامی استان همدان عدالت محوری را یکی از ارکان بیانیه اخیر رهبر معظم انقلاب برشمرد و گفت: مطرح کردن بحث عدالت محوری از سوی مقام معظم رهبری شاید دلیل بر آن دارد که با وجود تمام تلاش هایی که در این زمینه انجام شده است اما آنچه مد نظر ایشان بوده محقق نشده است.

* نقش برجسته ناجا در مبارزه با قاچاق کالا

وی تاکید کرد: با وجود تمام تلاش شبانه روزی دشمن برای نا امن کردن کشور اما شاهد برقراری امنیتی مثال زدنی در کشور هستیم تا جایی که با ایثارگری های جوانان این آب و خاک نه تنها امنیت جامعه خودمان را حفظ کرده ایم بلکه امنیت کشورهای منطقه را که دشمن درصدد ایجاد نا امنی درآن ها بود نیز برقرار کرده ایم.

سردارکامرانی صالح با بیان این که امروز مهم ترین موضوعی که کشور با آن مواجه است مساله اقتصاد و معیشت مردم است اظهار داشت: آنچه اقتصاد ما را تحت الشعاع خود قرار داده است و به آن ضربه می زند بحث کالای قاچاق است و در این جا است که نقش پلیس در مقابله با این موضوع به خوبی مشخص می شود.

وی یادآور شد: هر چه بتوانیم در زمینه مبارزه با کالا قاچاق برخورد جدی داشته باشیم نتیجه اش کمک به اقتصاد ملی و تحقق فرمایشات رهبری خواهد بود.

فرمانده انتظامی استان همدان برقراری امنیت سرمایه گذاران را یکی دیگر از حوزه های ماموریتی پلیس در حول محور تحقق گام دوم انقلاب معرفی کرد و بیان داشت: پلیس با برقراری امنیت سرمایه گذاران به دنبال آن است که این افراد به جز کار اقتصادی دغدغه دیگری نداشته باشند.

وی خاطر نشان کرد: اگر امروز شاهد پیشرفت دانشمندانمان در حوزه های مختلف علمی هستیم به دلیل ایجاد ثبات و امنیتی است که حضور پلیس و نیروی های امنیتی آن را به ارمغان اورده است.

سردارکامرانی صالح در پایان تاکید کرد: تمام تلاش همکاران ما در این است که پلیسی در تراز نظام مقدس جمهوری اسلامی برای خدمت رسانی در حوزه های مختلف به ویژه در راستای تحقق نقشه راهی که رهبری برای گام دوم انقلاب ترسیم کرده اند داشته باشیم./979/ت310/ب1

هادی شاملو
ارسال نظرات