۲۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۱
کد خبر: ۶۰۱۰۰۵
نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران:

مسؤولان گوش به فرمان رهبر معظم انقلاب باشند

مسؤولان گوش به فرمان رهبر معظم انقلاب باشند
حجت الاسلام والمسلمین حاجی صادقی با بیان اینکه تصیم گیرنده در نظام ولایی رهبر انقلاب است، گفت: مسؤولان نظریه پردازی و سیاستگذاری را کنار بگذارند و سرباز ولایت باشند.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، حجت الاسلام والمسلمین حاجی صادقی، نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران، پیش از ظهر امروز در یادواره شهدای روحانی حوزه علمیه خوزستان در مسجد اعظم اهواز، عنوان داشت: شهید نه تنها زنده است بلکه چون به خدا رسیده و خداگونه شده، نقش احیاگری دارد و در عین حال زنده کننده است؛ از این رو حضور در چنین مجالسی فرصتی برای کسب حیات طیبه در مکتب شهدا و آزادی از حیات نباتی و حیوانی و عروج به سوی حیات طیبه‌ای خواهد بود که در پرتو ایمان و عمل صالح به دست می‌آید.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران با بیان اینکه انسان برای سیر و حرکت از مبدأ خاکی تا مقصد الهی آفریده شده است، اظهار داشت: خداوند در قرآن پیرامون انسان می‌فرماید که گاهی پست‌تر از حیوان و گاهی معلم ملائکه، مسجود فرشتگان و خلیفه خدا در زمین است که در این میان «دین» وسیله و ابزاری برای به رسیدن به همه چیز خواهد بود و بدون آن، انسان نابود می‌شود.

این مقام مسؤول ادامه داد: شهادت بالاترین درجه‌ای است که خداوند به بندگانی که شایستگی مقام لقاء را یافتند، اعطا می‌کند؛ خانواده‌های شهدا نپذیرند که به خاطر شهادت عزیزانشان مورد تسلیت قرار بگیرند بلکه شهید به کامیابی عالی‌ترین مرتبه و درجه رسیده است.

حجت الاسلام والمسلمین حاجی صادقی با اشاره به ۴۰ سالگی انقلاب اسلامی گفت: با وجود دشمنی‌ها و فراز و نشیب‌ها انقلاب اسلامی توقف نکرده و دشمنان رو به عقب رفتند که این پیشرفت‌ها و عزتمندی کنونی به برکت شهدا حاصل شده است.

وی تصریح کرد: اسرائیلی که زمانی شعار از نیل تا فرات را سر می‌داد امروزه برای حفظ امنیت، به دور خود دیوار می‌کشد و از کودکان فلسطینی به ستوه آمده است.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران خاطرنشان کرد: به برکت انقلاب اسلامی سنگ‌های بچه‌های فلسطین به موشک‌های دوربرد گذرنده از گنبد آهنین تبدیل شدند، امروزه رژیم صهیونیستی بیشتر از ۴۸ ساعت نمی‌تواند در برابر بچه‌های حزب اللهی ایستادگی کند.

این مقام مسؤول با بیان اینکه نزدیک به ۵ هزار روحانی شهید در کشور داریم، تصریح کرد: سهم خوزستان در تعداد شهدای روحانی بیشتر از سایر استان‌ها است که این مایه مباهات و فخر برای خوزستانی‌ها خواهد بود.

حجت الاسلام والمسلمین حاجی صادقی تأکید کرد: دشمن بداند که ما از شهدایمان یاد گرفتیم حتی اگر دست و سر و جان و خانه و مال را از دست بدهیم هرگز از دین مان دست نمی‌کشیم و اگر به جنگ دین مان بیاید، دنیا را بر سرش خراب می‌کنیم.

وی با اشاره به ولایتمداری، استقامت بر مسیر ولایت و بیداربخشی ملت ایران گفت: همانطور که رهبر انقلاب گفتند، بزرگترین مبارزه با استکبار، خدمت به مردم است؛ زیرا مردم هستند که ذلت استکبار و عزت اسلام را رقم زدند از این رو مسؤولان قدرشناس مردم و نعمت دین اسلام باشند.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران با بیان اینکه همراه و حامی مسؤولان هستیم، اضافه کرد: حوزه‌های علمیه امروز هوشیارتر، بصیرتر و با قاطعیت در برابر حمله به اسلام ایستادگی می‌کنند.

این مقام مسؤول با اشاره به ولایتمداری سید حسن نصرالله گفت: سید حسن نصرالله می‌گوید که اطاعت از دستورات رهبر انقلاب راهگشای همه مشکلات و بحران‌ها و فتنه‌های ایران است حال آنکه ما در محور مقاومت به این نتیجه رسیدیم راه پیروزی‌ها در فرمانبری مطلق از دستورات ولی فقیه قلمداد می‌شود.

حجت الاسلام والمسلمین حاجی صادقی اظهار داشت: تصمیم گیرنده در نظام ولایی رهبر انقلاب است، مسؤولان نظریه پردازی و سیاستگذاری را کنار بگذارند و سرباز ولایت باشند./۹۴۵۶/پ310/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات