۲۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۸
کد خبر: ۶۰۱۰۰۸
با حضور حجت الاسلام والمسلمین حاجی صادقیريال

یادواره شهدای روحانی حوزه علمیه خوزستان برگزار شد

یادواره شهدای روحانی حوزه علمیه خوزستان برگزار شد
یادواره شهدای روحانی حوزه علمیه خوزستان با حضور نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران برگزار شد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، یادواره شهدای روحانی حوزه علمیه خوزستان، پیش از ظهر امروز با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین حاجی صادقی، نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران در مسجد اعظم حوزه علمیه اهواز برگزار شد.

در این یادواره که کربلایی ابوذر بیوکافی به عنوان مداح و حجت الاسلام محمدمهدی شفیعی به عنوان شاعر حضور داشتند از خانواده شهدای روحانی مدافع حرم استان خوزستان تجلیل به عمل آمد.

در یادواره شهدای روحانی حوزه علمیه خوزستان حجت الاسلام والمسلمین حاجی صادقی به جایگاه مقام و منزلت شهدا، نقش شهدای روحانی خوزستان در جنگ تحمیلی، ضرورت توجه و پاسداشت شهدا و خانواده‌های شهدا، ولایتمداری و ضرورت توجه مسؤولان به فرمایشات رهبرانقلاب و حل مشکلات مردم تأکید کرد.

همچنین در بخش دیگری از یادواره از کتاب «مهمان دمشق» که به قلم حجت الاسلام رشید کیانی و خانم گرجی تهیه شده است، رونمایی شد.

کتاب مهمان دمشق در برگیرنده خاطراتی از روحانیان شهید مدافع حرم استان است که از سوی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس منتشر گردید.

در پایان ار خانواده شهدای روحانی مدافع حرم استان «احمد مکیان، جابر زهیری، میلاد بدری، سید اصغر فاطمی تبار، مصطفی خلیلی، محمد کیهانی، مجید محمدی و صالح حسن زاده» تجلیل و تقدیر به عمل آمد./۹۴۵۶/پ203/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات