۲۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۹:۲۲
کد خبر: ۶۰۱۰۲۵
فرمانده سپاه لرستان:

فرزندان شهدا پیشگام راه شهدا باشند

فرزندان شهدا پیشگام راه شهدا باشند
فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل لرستان گفت: فرزندان شهدا باید پیشگام راه شهدا باشند و ما را دنبال خود بکشانند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، سردار مرتضی کشکولی، فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان، ظهر امروز در جمع پاسداران فرزند شهید لرستان گفت: از مجموع شش هزار و ۲۰۰ شهید لرستان، سه هزار و ۲۰۰ شهید مربوط به سپاه و بسیج استان است.

وی افزود: تیپ ۵۷ حضرت ابوالفضل(ع) لرستان در دفاع مقدس ۷۱۰ شهید پاسدار یک هزار و ۹۲۰ بسیجی شهید و ۵۷۰ سرباز شهید را تقدیم انقلاب کرده است.

کشکولی با اشاره به اینکه زیباترین حرف‌ها و وصف‌ها در رابطه با شهدا در قرآن و روایات ذکر شده است، عنوان داشت: شهدا با جان و مال خود از اسلام دفاع کرده‌اند و بعد از اینکه شهید می‌شوند با نطق خود از اسلام دفاع می‌کنند.

وی با اشاره به پیام شهدا و ضرورت توجه به این مهم خاطرنشان کرد: پیام شهیدان نفی ترس و اندوه است، باید صدا و نطق شهید را بشنویم و به آن عمل کنیم و راه شهدا را ادامه دهیم.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان با تأکید بر اینکه فرزندان شهدا باید پیشگام راه شهدا باشند و ما را دنبال خود بکشانند، اظهار داشت: شهدا برای دین و ولایت جان دادند و در راه و مسیر شهدا نباید خسته شویم و از هیچ چیزی ترس و اندهی نداشته باشیم.

وی یادآور شد: با وجود تمام سختی‌ها، تنگناها و فشارهای دنیای مادی راه شهدا همچنان روشن و پر فروغ است.

کشکولی با تأکید بر اینکه فرزندان شهدا باید گره گشا و حلال مسائل باشند، خاطرنشان کرد: فرزند شهید باید مطالبه گر باشد./9451/پ203/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات