۲۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۱
کد خبر: ۶۰۱۰۳۸
با حضور معاون تهذیب حوزه های علمیه؛

طلاب ممتاز حوزه علمیه امام کاظم قم تجلیل شدند

طلاب ممتاز حوزه علمیه امام کاظم قم تجلیل شدند
120 نفر از طلاب سطوح عالی و خارج حوزه علمیه امام کاظم(ع) با حضور حجت الاسلام والمسلمین ملکی تجلیل شدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، آیین تجلیل از طلاب ممتاز سطوح عالی و خارج حوزه علمیه امام موسی کاظم(ع) قم پیش از ظهر امروز در سالن نشست های این مجتمع آموزشی و فرهنگی برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین حمید ملکی معاون تهذیب حوزه های علمیه و مدیر مدرسه علمیه امام کاظم(ع) در این مراسم جوانان را مخاطب اصلی رهبر معظم انقلاب در بیانیه گام دوم دانست و تأکید کرد که طلاب جوان ممتاز یعنی آینده داران حوزه های علمیه باید پاسدار انقلاب باشند.

حجت الاسلام توسلی مدیر سطوح عالی مدرسه امام کاظم(ع) نیز استفاده از افکار و ایده های جدید طلاب جوان را گامی در جهت تحول مثبت در سطوح عالی عنوان و تأکید کرد که حوزه علمیه امام کاظم(ع) از این ایده ها استقبال می کند.

حجت الاسلام رضایی معاون آموزش حوزه علمیه امام کاظم(ع) نیز در این مراسم گفت: در این مجتمع 14 مجموعه آموزشی و پژوهشی فعالیت می کنند و بیش از 3هزار طلبه از محضر بیش از 350 نفر از اساتید برجسته سطوح عالی و خارج استفاده می کنند.

در ادامه این مراسم حجت الاسلام مهدی موسعلی معاون پژوهش حوزه علمیه امام کاظم(ع) با اشاره به برنامه های پژوهشی این مرکز گفت: کارگاه های مقاله نویسی و جلسات شبه دفاعیه مقالات تأثیر زیادی بر روند پژوهشگر شدن طلاب در این مدرسه داشته است.

همچنین حجت الاسلام عباسی معاون فرهنگی و تربیتی حوزه علمیه امام کاظم(ع) با اشاره به آخرین اقدامات صورت گرفته در این مرکز علمی از راه اندازی واحد مشاوره خانواده ویژه طلاب و خانواده های ایشان در سال آینده خبرداد.

در بخشی از این مراسم از حجت الاسلام مازیار پدر یکی از طلاب برجسته آموزشی و پژوهشی مرکز که در سال گذشته از دنیا رفت نیز تجلیل شد./1330/ج

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
حسین
Iran, Islamic Republic of
۲۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۸:۴۵
حمید ملکی صحیح است نه محمود . اسم خودتون رو هم خبرگزاری حوزه گذاشتید؟
0
0
خبرگزاری رسا
Iran, Islamic Republic of
۲۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۴
از راهنمایی دوست عزیزمان، آقای حسین متشکریم.
1
0