۲۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۱
کد خبر: ۶۰۱۰۴۲
حجت الاسلام رضایی خبر داد؛

تدریس بیش از ۳۵۰ استاد سطوح عالی و خارج در حوزه علمیه امام کاظم

تدریس بیش از ۳۵۰ استاد سطوح عالی و خارج در حوزه علمیه امام کاظم
معاون آموزش حوزه علمیه امام کاظم (ع) گفت: این مجتمع ۱۴ مجموعه علمی دارد و بیش از ۳ هزار طلبه از محضر بیش از ۳۵۰ نفر از اساتید برجسته سطوح عالی و خارج استفاده می‌کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، آیین تجلیل از طلاب ممتاز سطوح عالی و خارج حوزه علمیه امام موسی کاظم(ع) قم پیش از ظهر امروز در سالن نشست های این مجتمع آموزشی و فرهنگی برگزار شد.

حجت الاسلام رضایی معاون آموزش حوزه علمیه امام کاظم(ع) در این مراسم با بیان این که برای اولین بار چنین جلسه ای با محوریت طلاب ممتاز برگزار شده است، گفت: ما برگزاری چنین جلسه ای را با حضور طلاب ممتاز در ماه مبارک رجب و در زمان صدور بیانیه گام دوم رهبر معظم انقلاب به فال نیک می گیریم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود یادآور شد: در حال حاضر در این مجتمع 14 مجموعه آموزشی و پژوهشی فعالیت می کنند و بیش از 3 هزار طلبه از محضر بیش از 350 نفر از اساتید برجسته سطوح عالی و خارج استفاده می کنند.

معاون آموزش حوزه علمیه امام کاظم(ع) یادآور شد: ما از محضر طلاب بزرگوار درخواست داریم که ارتباط خود را با مجموعه های مدرسه بیشتر برقرار کنند، چراکه همیشه ارتباط بین طلاب و مسؤولان در سطوح عالی کمرنگ بوده است و ما تلاش داریم که این ارتباط پررنگ تر شود.

وی با اشاره به لزوم ارتباط صمیمی اساتید و مسؤولان حوزه با طلاب سطح عالی اضافه کرد: ما از نظرات شما به عنوان طلاب ممتاز استقبال کرده و در برنامه های آموزشی و پژوهشی و فرهنگی مجموعه از آنها استفاده می کنیم و این جلسه نیز آغاز خوبی برای این مسأله خواهد بود.

حجت الاسلام رضایی عنوان کرد: ما در سالی که گذشت شاهد اتفاقات خوبی بودیم ولی یک اتفاق بد کام مدیران این مدرسه را تلخ کرد چراکه یکی از طلاب جوان و نخبه مدرسه حجت الاسلام محسن مازیار را از دست دادیم، ایشان هم از نظر پژوهشی و هم از نظر آموزشی از جمله طلاب ممتاز این مدرسه بود که جادارد این مصیبت را به خانواده این طلبه عزیز تسلیت عرض کنیم./1330/پ202/ب1

ارسال نظرات