۲۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۹:۳۸
کد خبر: ۶۰۱۰۵۶
فرمانده سپاه انصارالحسین:

انتصاب حجت الاسلام والمسلمین شعبانی نشان از توجه رهبری به جوانان دارد

انتصاب حجت الاسلام والمسلمین شعبانی نشان از توجه رهبری به جوانان دارد
سردار مجیدی گفت: رهبر معظم انقلاب به خوبی با انتخاب فردی جوان به عنوان نماینده ولی فقیه در استان همدان گام نخست در زمینه جوانگرایی را برداشتند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، سردار مظاهر مجیدی فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) همدان ظهر امروز در مراسم سومین کنگره 450 شهید کارمند استان همدان با اشاره به ورود به دهه پنجم انقلاب اسلامی خاطر نشان کرد: امسال با یاری خدواند متعال چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی را جشن گرفتیم و از این پس باید به فکر آینده انقلاب باشیم.

وی افزود: گام دوم انقلاب را با قدرت بیشتر و با اقتدار بیشتر در حالی شروع کرده ایم که رهبر معظم انقلاب به خوبی با بیانیه اخیر خود دورنمای نظام را ترسیم کرده اند.

فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) تاکید کرد: بیانیه گام دوم انقلاب نه تنها برای مسؤولان بلکه برای همه ملت ایران به ویژه جوانان نقشه راه آینده انقلاب را به خوبی ترسیم کرده است.

وی تبیین موضوعات این بیانیه را بسیار مهم عنوان کرد و گفت: بیانیه گام دوم انقلاب شامل کلید واژه هایی است که عمل به آن ها تضمین کننده باقی ماندن در صراط مستقیم می باشد.

سردار مجیدی خاطر نشان کرد: اگر بر اساس این نقشه مهم و تاریخی که بایدها و نبایدهای نظام را تبیین کرده عمل کنیم چهل سالگی دوم انقلاب را نیز قدرتمند تر از گذشته پشت سر خواهیم گذاشت.

وی به نقش آفرینی جوانان در طول تاریخ انقلاب اشاره کرد و اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب برای تاکید بر لزوم حضور جوانان در کشور به زیبایی به نقش آفرینی جوانان در طول این چهار دهه اشاره کرده اند.

فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) با اشاره به انتصاب حجت الاسلام والمسلمین شعبانی به عنوان نماینده جدید ولی فقیه دراستان همدان تصریح کرد: خدمات 15 ساله نماینده سابق ولی فقیه در استان بر کسی پوشیده نیست و آیت الله طه محمدی تلاش های زیادی برای این استان انجام داده اند.

وی ادامه داد: استفاده از ظرفیت های نسل جوان برای ایجاد جهش بزرگ در کشور از اولویت های کشور است و رهبر معظم انقلاب به خوبی با انتخاب فردی جوان به عنوان نماینده ولی فقیه در استان، گام نخست در این زمینه را برداشتند.

سردار مجیدی به سفر رییس جمهور به عراق نیز اشاره کرد و گفت: استقبال مردم عراق از رئیس جمهور ایران در مقایسه با سفر مخفیانه رئیس جمهور آمریکا به عراق نشان از آن دارد که خون شهدا به نظام مقدس جمهوری اسلامی عزت بخشیده است./979/پ203/ب1

هادی شاملو
ارسال نظرات