۲۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۴
کد خبر: ۶۰۱۰۶۹
استاد حوزه علمیه قم:

حجت الاسلام والمسلمین شعبانی زبانزد به علم و فضیلت است

حجت الاسلام والمسلمین شعبانی زبانزد به علم و فضیلت است
حجت الاسلام گرجی گفت: نماینده جدید ولی فقیه در استان همدان از نظر جایگاه علمی در بین طلاب و دوستان زبانزد به علم و فضیلت است.

حجت الاسلام علی اصغر گرجی از اساتید حوزه علمیه قم در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، ضمن تبریک انتصاب حجت الاسلام والمسلمین حبیب الله شعبانی به نمایندگی ولس فقیه در استان و امامت جمعه همدان یادآور شد: نماینده جدید ولی فقیه در استان همدان دارای شخصیتی فاضل و متخلق به اخلاق اسلامی است.

وی افزود: امام جمعه همدان از نظر جایگاه علمی در بین طلاب و دوستان زبانزد به علم و فضیلت است و از نظر تخلق به اخلاق اسلامی هم دارای شخصیتی مهذب می باشد که در عرصه های دفاع از انقلاب پیشگام است.

این استاد حوزه علمیه قم حجت الاسلام والمسلمین شعبانی را از فضلای انقلابی برشمرد و گفت: امتیاز دیگری که نماینده جدید ولی فقیه در استان همدان از آن بهره مند است برخورداری از شور و نشاط جوانی است که باعث می شود در دوران تصدی نمایندگی ولی فقیه شاهد پیشرفت روز افزون استان و ستاد اقامه نماز جمعه باشیم.

وی تصریح کرد: عنایت و توجه خاص حجت الاسلام والمسلمین شعبانی به مشورت هایی که از سوی کارشناسان به وی ارائه می شود از دیگر نکات مثبت شخصیتی امام جمعه همدان است.

حجت الاسلام گرجی با بیان اینکه حجت الاسلام والمسلمین شعبانی برای بزرگان استان و مردم احترام ویژه ای قائل است تصریح کرد: وجود همه این ویژگی ها سبب موفقیت های نماینده جدید حضرت آقا در استان همدان خواهد شد.

وی نظام مقدس جمهوری اسلامی را متکی به حضور و آرا مردم عنوان کرد و گفت: آنچه که سبب پیروزی انقلاب اسلامی و استقرار آن شد حضور مثال زدنی مردم عزیز در سراسر کشور در تمام صحنه های حساس بوده است.

این استاد حوزه علمیه قم ادامه داد: در دوران سخت دفاع مقدس و همچنین دوره های بعد از آن و به ویژه در دوران تحریم آنچه سبب سربلندی کشور بود حضور چشم گیر و پشتیبانی ملت ایران بوده است.

وی همدان را یکی از استان های سرآمد در کشور عنوان کرد و گفت: در فتنه 88 مردم همدان دو روز قبل از همه مردم ایران به میدان آمدند و این جزء سابقه درخشان این استان است.

حجت الاسلام گرجی با اشاره به اینکه یکی از ارکان جمهوری اسلامی و مهم ترین رکن این نظام ولایت مطلقه ولی فقیه است اظهار داشت: مردم ولایتمدار همدان در آستانه تقدیر و تشکر از آیت الله طه محمدی نماینده سابق و استقبال از حجت الاسلام والمسلمین شعبانی نماینده جدید رهبر معظم انقلاب در استان قرار دارند.

وی یادآور شد: در شروع چهل سالگی دوم انقلاب اسلامی همدان گام دوم انقلاب را با حضور یک نماینده ولی فقیه 40 ساله شروع می کند و از این اتفاق باید به نیکی و مبارکی یاد کرد.

این استاد حوزه علمیه قم با دعوت از مردم استان همدان برای برگزاری استقبال با شکوه از نماینده ولی فقیه در استان همدان تصریح کرد: آحاد مردم استان همدان و نه تنها شهر همدان چرا که ایشان نماینده حضرت آقا در استان همدان هستند باید در جمعه پیش رو همانند حضور حماسی خودشان در 22 بهمن و 9 دی حماسه دیگری را خلق کنند.

وی خاطر نشان کرد: حضور با شکوه در مراسم استقبال از نماینده رهبر معظم انقلاب مشت محکمی بر دهان یاوه گویانی خواهد بود که منتظر تضعیف جایگاه ولی فقیه هستند و تاکیدی است بر قدرشناسی مردم همدان نسبت به لطف مقام معظم رهبری نسبت به این استان.

حجت الاسلام گرجی در پایان یادآور شد: بنده به عنوان نماینده طلاب و فضلای همدانی مقیم قم و عضو شورای سیاستگذاری قرارگاه حوزه انقلابی این توفیق را خواهم داشت که روز جمع در کنار مردم عزیزمان برای استقبال از نماینده جدید مقام معظم رهبری از قم به همدان آمده و در این مراسم با شکوه حضور داشته باشم./979/ت310/ب1

هادی شاملو
ارسال نظرات