۲۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۹:۵۲
کد خبر: ۶۰۱۰۷۵
سردار سنایی راد در شهرکرد:

بیانیه گام دوم انقلاب یک سند بالادستی برای رسیدن به تمدن نوین اسلامی است

بیانیه گام دوم انقلاب یک سند بالادستی برای رسیدن به تمدن نوین اسلامی است
سردار سنایی راد، تبیین و تشریح بیانیه راهبردی را مهمترین ضرورت امروز کشور بیان کرد و گفت: بیانیه گام دوم افق آینده کشور را به خوبی ترسیم می‌کند.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در شهرکرد، سردار رسول سنایی راد، مسؤول سیاسی دفتر عقیدتی سیاسی فرمانده کل قوا، ظهر امروز در همایش تبیین گام دوم انقلاب که با حضور طلاب و روحانیان استان به میزبانی تالار لاله شهرکرد برگزار شد، با تأکید بر اینکه بیانیه گام دوم انقلاب یک سند بالادستی برای رسیدن به تمدن نوین اسلامی است، گفت: این بیانیه راهبردی نظریه سازی انقلاب است؛ به همین دلیل تبیین آن وظیفه‌ای همگانی است.

وی تبیین و تشریح این بیانیه را مهمترین ضرورت امروز کشور بیان کرد و افزود: بیانیه گام دوم انقلاب افق راه آینده کشور را به خوبی ترسیم می‌کند؛ از این رو باید روی آن متمرکز شویم تا با تحلیل و بررسی به همه زوایای آشکار و نهان آن پی ببریم که در در این بین روحانیت نقشی کلیدی دارد.

سنایی راد، جامعه روحانیت را پیش رو در پیگیری مطالبات و منویات رهبری دانست و اظهار کرد: شرایط کنونی کشور نیازمند یک نظریه توانمند برای پیشبرد امور است تا جوانان بتوانند با تکیه بر این نظریه آینده کشور را رقم بزنند و این بیانیه همان چیزی است که سرنوشت کشور را مشخص خواهد کرد.

مسؤول سیاسی دفتر عقیدتی سیاسی فرمانده کل قوا با تأکید بر اینکه سرنوشت نظام بر چگونگی تبیین این بیانیه گره خورده است، ادامه داد: مسؤولیت پذیری لازمه حرکت در مسیر بیانیه گام دوم انقلاب است؛ باید خود را در برابر جامعه مسؤول بدانیم و به سمت تبیین و فهم بیانیه پیش برویم و این از ضروروت‌ها است.

این مقام مسؤول با اشاره به اینکه مردم جامعه به دنبال فهم حقایق هستند، خاطرنشان کرد: بیانیه گام دوم روایتی واقع بینانه نسبت به گذشته و آینده نظام دارد و این همان چیزی است که مردم می‌خواهند؛ باید بکوشیم این بیانیه همان طور که باید برای جامعه تبیین شود.

وی بیان واقعیت‌های امروز نظام به صورت کاملا واضح، ساده و روان با چاشنی امید را مهمترین نیاز نیروی جوان کشور بیان کرد و افزود: جوانان موتور متحرک این انقلاب هستند؛ برای ادامه راه این بیانیه مسیر را به خوبی به آن‌ها نشان خواهد داد.

این کارشناس امور سیاسی با تأکید بر اینکه ارتقای دانش، بینش الهی و حافظه تاریخی جوانان یکی از مهمترین اهداف این بیانیه راهبردی است، گفت: یکی از مهمترین مشکلات امروز ما این است که نمی‌توانیم با جوانان ارتباط برقرار کنیم؛ به همین دلیل این بیانیه می‌کوشد مخاطب را با سخن جذاب، مجذوب خود کند.

وی جوان گرایی را یکی از نیاز‌های امروز کشور در همه عرصه‌ها بیان و اظهار کرد: زد و بند و مصلحت اندیشی مهمترین آفت انقلاب در گام دوم است که باید مورد توجه جدی همه قرار گیرد./۹۴۵۷/پ310/ب1
سجاد محمدی فارسانی
ارسال نظرات