۲۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۳:۴۰
کد خبر: ۶۰۱۰۸۵
امام جمعه بابلسر:

فرهنگ ایثار و شهادت سدی در برابر نفوذ دشمن است

فرهنگ ایثار و شهادت سدی در برابر نفوذ دشمن است
امام جمعه بابلسر، فرهنگ ایثار، شهادت و مقاومت را سدی در برابر نفوذ و توطئه دشمن در کشور دانست.
گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام محمد اسماعیل قلی پور، امام جمعه بابلسر عصر امروز در دیدار جمعی از خانواده‌های شهدا به ۲۲ اسفند روز بزرگداشت شهدا اشاره کرد و گفت: عزت و عظمت امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در عرصه‌های مختلف مرهون خون‌های پاک شهدا است.
 
وی با بیان این که اگر طی این چهار دهه عمر انقلاب عزت، افتخار، پیشرفت، آرامش و امنیت داشته‌ایم به برکت خون شهدا بوده است، افزود: تجلیل ازمقام والای شهدا وخانواده‌های محترم آن‌ها را وظیفه همه آحاد جامعه است.
 
حجت الاسلام قلی پور با اشاره به این که باید فرهنگ تجلیل و تکریم از شهدا و خانواده شهدا عمومی شود، خاطرنشان کرد: شهدا با خون پاک خود چنان عظمتی به این کشور و نظام دادند که امروز ایران اسلامی به الگویی در جهان تبدیل شده اند.
 
امام جمعه بابلسر با بیان این که امروز به برکت خون شهدا ایران اسلامی در اوج عزت و اقتدار ایستاده است، بر تبیین ایثار و فداکاری شهدا و خانواده‌های آنان برای نسل جوان جامعه تاکید کرد.
 
حجت الاسلام قلی پور خانواده بزرگوار شهیدان را بزرگترین سرمایه‌های معنوی انقلاب اسلامی خواند و افزود: خدمت به خانواده معظم شهدا که با صبر و گذشت خود درس ایثار و فداکاری به ما دادند باعث افتخار و توفیق الهی است.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که دشمنان داخلی و خارجی بسیار تلاش کردند تا فرهنگ ایثار و شهادت را در این کشور کمرنگ و بی اثر کنند، بیان داشت:، اما مدافعان حرم بار دیگر ثابت کردند که فرهنگ شهادت در این کشور زنده و پویا است.
 
امام جمعه بابلسر با اشاره به این که این کشور با تکیه بر فرهنگ ایثار و شهادت از فتنه‌ها و توطئه‌های دشمنان مصون مانده است، خاطرنشان کرد: در شرایط امروز جامعه نیز اگر این فرهنگ اصیل دینی و انقلابی در کشورمان بیشتر تقویت شود به طور می‌توانیم دشمن را شکست دهیم.
 
حجت الاسلام قلی پور با بیان این که فرهنگ ایثار، شهادت و مقاومت سدی در برابر نفوذ و توطئه دشمن در کشورمان است، بیان داشت: اگر آرمان‌های اصیل انقلاب در این کشور مورد بی توجهی قرار گیرد به طور حتم شاهد نفوذ دشمن خواهیم بود./950/پ203/ب1
افشین ایمانی
ارسال نظرات