۲۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۳:۴۳
کد خبر: ۶۰۱۰۸۹
حجت الاسلام صدوقی:

زندگی انسان دائما در حال تحول است

زندگی انسان دائما در حال تحول است
استاد حوزه علمیه گفت: زندگی انسان در حال تحول دائمی است و مشاور باید فرد را اصلاح کند و ضمن رسیدن به تعادل او را به تعالی برساند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام صدوقی استاد حوزه علمیه و پژوهشگر مبانی مشاوره اسلامی امشب در جمع دانش پژوهان موسسه حوزوی تخصصی تبلیغ تهران به ایراد سخنرانی پرداخت و گفت: یکی از اصولی که طلاب در مشاوره باید رعایت کنند این است که مشکلات جزء لاینفک زندگی انسان است و ایشان مستمرا مبتلا به بلا و ابتلا است.

وی در ادامه اصول مشاوره ای با اشاره به اصل استمرار رابطه شیطان با انسان خاطرنشان کرد: انسان در زندگی دائما در تقابل با شیطان است و رابطه شیطان با انسان انکار ناپذیر است.

استاد حوزه علمیه در ادامه افزود: هر چه رابطه انسان با خدا ارزشی تر شود رابطه شیطان با انسان غلیظ تر می شود و او تمام قوای خویش را علیه انسان بسیج می کند.

زندگی انسان دائما در حال تحول است

حجت الاسلام صدوقی ابراز داشت: یکی از اصول و مبانی مشاوره اسلامی اصلاح ‌و ارتقای مستمر در زندگی و تحول دائمی است و مشاور باید فرد را اصلاح کند و ضمن رسیدن به تعادل او را به تعالی برسانیم.

وی در ادامه بیان کرد: آسیب شناسی اعمال و نیات در راستای حضور جدی در مقابل موانع یکی از اصول در جهت رسیدن به تکامل است.

حجت الاسلام صدوقی در پایان خاطرنشان کرد: استدامه بیعت با امام عصر(عج) در راستای تحول در زندگی و ایجاد قوت در ایمان بسیار موثر است./۸۱۱/پ202/ب1

تعداد بازدید : 2
ارسال نظرات