۲۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۵
کد خبر: ۶۰۱۱۳۰
نماینده ولی فقیه در سپاه انصارالرضا خراسان جنوبی:

اجتماع طلاب و روحانیون لبیک به ولی فقیه است

اجتماع طلاب و روحانیون لبیک به ولی فقیه است
نماینده ولی فقیه در سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی گفت: با توجه به بیانیه گام دوم انقلاب اجتماع طلاب و روحانیون لبیک به ولی فقیه و گام دوم انقلاب است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان جنوبی، حجت الاسلام غلامحسین نوفرستی، نماینده ولی فقیه در سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی صبح امروز در گردهمایی منطقه‌ای طلاب و روحانیون خراسان جنوبی اظهار داشت: به طور قطع همراهی خانواده در امر تبلیغ طلاب و روحانیون موثر است.

وی گفت: خانواده‌ها یاوران تبلیغ هستند و این روز در واقع تجلیل و تکریم از خانواده‌های روحانیون است؛ خانواده‌ها نقش مهمی را در امر تبلیغ ایفا می‌کنند.

نماینده ولی فقیه در سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی افزود: با توجه به بیانیه گام دوم انقلاب توسط رهبری این اجتماع باشکوه لبیک به ولایت فقیه و گام دوم انقلاب است.

حجت الاسلام نوفرستی تصریح کرد: رسالت اصلی روحانیت در بحث اسلام و تبیین گام دوم انقلاب و زمینه سازی آنچه خاستگاه نظام است، لبیک گفتن و همراهی با ولایت فقیه است.

گفتنی است؛  اجتماع  طلاب  و  روحانیون  منطقه‌ای  استان با هدف تبیین گام دوم انقلاب اسلامی برگزار شد و بیش از 2 هزار نفر طلبه با خانواده‌های خود در این اجتماع حضور داشتند./9314/پ203/ب1

هادی رحیمی
ارسال نظرات