۲۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۱
کد خبر: ۶۰۱۱۳۴
حوزه علمیه خواهران:

تحقق آرمان ظهور حضرت موعود نیازمند ایجاد «تمدن نوین اسلامی» است

تحقق آرمان ظهور حضرت موعود نیازمند ایجاد «تمدن نوین اسلامی» است
حوزه های علمیه خواهران متعهد می شوند یاریگر انقلاب اسلامی در گام دوم و رسیدن به آرمان تمدن نوین اسلامی و در پسِ آن، طلوع خورشید ولایت عظمی(عج) باشند.

به گزارش خبرگزاری رسا، بیانیه پایانی اجلاس مدیران استانی حوزه‌های علمیه خواهران در تعهد به تحقق بیانیه گام دوم رهبر معظم انقلاب منتشر شد.

متن این بیانیه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن  الرحیم
امروز، انقلاب اسلامی، دوران رشد و تثبیت خویش را گذرانده است و با رسیدن به بعثت چهل سالگی، گام دوم را برای زمینه‌سازی  آرمان بزرگ «طلوع خورشید ولایت عظمی(عج)»، جــوانانه، مجـاهدانه و امیدوارانه برخواهد داشت.

تحقق آرمان ظهور حضرت موعود(عج)، نیازمند ایجاد «تمدن نوین اسلامی» است و رسیدن به این مقصد نیز از هفت شهر می‌گذرد: «جهاد علمی»، «گسترش معنویت و اخلاق»، «تحقق اقتصاد مقاومتی»، «عدالت‌گستری و مبارزه با فساد»، «حراست از استقلال ملی و آزادی‌های اجتماعی»، «حفظ عزت و اقتدار ملی»، «گسترش سبک زندگی اسلامی».

با تحقق این مقدمات، تمدن نوین اسلامی شکل خواهد گرفت و ایران، «الگوی کامل نظام پیشرفته اسلامی» خواهد شد و امید می‌رود که این الگو، انتظار و امید را در دل مستضعفان جهان، برای ظهور و حضور صاحب اصلی این تمدن پدید آورد و پس از قرن‌ها انتظارِ زمین، اذان صبح ظهور، از مأذنه های کعبه، بر سراسر هستی طنین افکند.

اکنون و در این برهه حساس تاریخی، حوزه‌های علمیه خواهران، متعهد می‌شوند با اتکا به نیروهای «جــوان»، «جـــهادی» و «پرامیــد» خویش و متناظر با محورهای پیش‌گفته، حـوزه بالنــده را در ابعاد اندیشه‌ورزی، تهذیبی، بهره‌وری، انقلابی‌گری و پاسخگویی به نیازهای جامعه محقق سازند و یاریگر انقلاب اسلامی در گام دوم و رسیدن به آرمان تمدن نوین اسلامی و در پسِ آن، طلوع خورشید ولایت عظمی(عج) باشند./829/

محمد مهدی مرادی
ارسال نظرات