۲۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۶
کد خبر: ۶۰۱۱۴۷
جانشین فرمانده سپاه صاحب الزمان:

۴۰ سال توطئه آمریکا علیه انقلاب اسلامی شکست خورده است

۴۰ سال توطئه آمریکا علیه انقلاب اسلامی شکست خورده است
سردار فدا با اشاره به تلاش دشمن برای ایجاد ناامنی در کشور، گفت:۴۰ سال توطئه آمریکا برای شکست دادن انقلاب اسلامی شکست خورده است و شاهد هستیم که در منطقه مفتضح شده‌اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، سردار مجتبی فدا جانشین فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان، ظهر امروز در نشست هم اندیشی با اصحاب رسانه، با بیان اینکه امسال استان اصفهان نسبت به کل کشور سال دشوارتری داشت، گفت: دستگاه‌های مختلف در زمینه تأمین امنیت و آرامش استان اصفهان نقش داشتند و رسانه‌ها نیز در این زمینه نقش بی‌بدیلی ایفا مردند که باید قدردان زحمات رسانه‌ها باشیم.

وی در ادامه افزود: اگرچه مشکلات بسیاری وجود دارد اما نباید موجب ناامیدی مردم شود، شاهد هستیم که در تشییع شهدای حادثه تروریستی زاهدان، مردم با وجود مشکلات حماسه آفرینی کردند و مورد تقدیر رهبر انقلاب واقع شدند، شاید مردم از مسؤولان دلگیر باشند و انتقاداتی نسبت به سوء مدیریت‌ها و بی‌تدبیری‌ها داشته باشند اما با حضور خود در عرصه های مختلف نشان داده‌اند حامی و پشتیبان انقلاب اسلامی هستند.

سردار فدا با بیان اینکه امروز آمریکایی ها در حال فرار از منطقه هستند، تصریح کرد: ۴۰ سال توطئه آمریکایی‌ها برای شکست دادن انقلاب اسلامی شکست خورده است و شاهد هستیم که در منطقه مفتضح شده‌اند، امنیت اسرائیل به خطر افتاده است و دست برتر در منطقه با ما و جبهه مقاومت است، قطعا رسیدن به این پیروزی‌ها هزینه‌هایی دارد اما در نهایت به پیروزی نهایی خواهیم رسید.

جانشین فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان با اشاره به تلاش دشمن برای ایجاد ناامنی در کشور، اظهار کرد: دشمنان در تمام عرصه‌ها شکست خورده‌اند و تلاش می‌کنند تا امنیت ارزشمند کشور را از بین ببرند، اما با تمام وجود پای امنیت کشور ایستاده‌ایم و اجازه نمی‌دهیم آرامش و امنیت مردم برهم زده شود.

وی در ادامه با اشاره به فعالیت‌های امنیتی، فرهنگی و جهادی سپاه در مناطق مختلف کشور از جمله مناطق مرزی و محروم، عنوان کرد: برپایی اردوهای راهیان نور از جمله اقداماتی است که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در ایام مختلف از جمله ایام عید انجام می‌دهد تا فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه نهادینه شده و بیش از پیش پررنگ باشد./1304/پ310/ب1

متین فیروزآبادی
ارسال نظرات