۲۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۳:۰۱
کد خبر: ۶۰۱۱۸۸
حجت الاسلام حسینی:

جامعه علمی همدان از حجت الاسلام والمسلمین شعبانی استفاده کند

جامعه علمی همدان از حجت الاسلام والمسلمین شعبانی استفاده کند
استاد حوزه علمیه گفت: از آنجایی که حجت الاسلام والمسلمین شعبانی در بعد علمی دارای شخصیت بالایی است باید اقشار علمی همدان از وی استفاده کنند.

حجت الاسلام سید احد حسینی از اساتید حوزه علمیه قم در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، با اشاره به انتصاب حجت الاسلام والمسلمین شعبانی به عنوان نماینده ولی فقیه در استان همدان خاطر نشان کرد: ارتباط بنده با وی از سال 1375 و زمانی که وارد حوزه علمیه شدیم می باشد و از همان سال ها نیز حجت الاسلام والمسلمین شعبانی به عنوان طلبه ای فعال و با سواد در بین طلاب شناخته می شد.

وی افزود: نماینده جدید ولی فقیه در استان همدان از همان ابتدا اهل دقت و احتیاط بود و امروز هم بعد از گذشت سال های متمادی که در حوزه حضور دارند مشغول تدریس و کسب علم و استفاده از دروس خارج بزرگان حوزه هستند.

این استاد حوزه علمیه قم یادآور شد: حجت الاسلام والمسلمین شعبانی در حوزه قم مشغول تدریس کفایه و رسائل و مکاسب حلقات شهید صدر است و همچنین در حوزه علمیه تهران هم به تدریس درس خارج مشغول می باشد.

وی تسلط بر مبانی فقهی و اصولی را یکی از مزایای طلاب برشمرد و گفت: از لحاظ علمی وی طلبه ای است که دارای حافظه ای بسیار عالی می باشند و بر مبانی فقهی و اصولی بسیار مسلط است.

حجت الاسلام حسینی تصریح کرد: حلقات شهید صدر از کتب سنگین حوزوی است که نماینده جدید ولی فقیه در استان همدان بارها آن را تدریس کرده است.

وی حضور حجت الاسلام والمسلمین شعبانی به عنوان امام جمعه همدان را توفیقی برای استان همدان دانست و گفت: از آنجایی که وی در بعد علمی دارای شخصیت بالایی است باید اقشار علمی همدان چه حوزویان و چه دانشگاهیان از دانش ایشان استفاده کافی را ببرند.

این استاد حوزه علمیه قم خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه حجت الاسلام والمسلمین شعبانی نماینده رهبر معظم انقلاب محسوب می شود و از آنجایی که حضور وی در جایگاه نمایندگی ولی فقیه به امر رهبری بوده است باید همه آحاد استان دارالمومنین همدان در مراسم استقبال از نماینده جدید ولی فقیه در استان حضور داشته باشند.

وی با بیان اینکه حجت الاسلام والمسلمین شعبانی مباحث علمی خود را برای رشد فرهنگی استان همدان رها کرده است اظهار داشت: مردم با حمایت و استقبال گرم خود از نماینده رهبری باید او را در رسیدن به اهدافش یاری کنند./979/ت310/ب1

هادی شاملو
ارسال نظرات