۲۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۷
کد خبر: ۶۰۱۲۱۳
امام جمعه موقت اهواز:

یکدیگر را متهم به همراهی با دشمن نکنیم

یکدیگر را متهم به همراهی با دشمن نکنیم
امام جمعه موقت اهواز گفت: اینکه ما یکدیگر را متهم به همراهی با دشمن کنیم، اجازه نمی‌دهد نظرات مختلف آزادانه مطرح شود.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، حجت الاسلام والمسلمین سید ابوالحسن حسن زاده، امام جمعه موقت اهواز، در خطبه‌های نماز جمعه امروز اهواز، با اشاره به سفر آقای روحانی به عراق اظهار داشت: چنین سفری با عزت، سربلندی و استقبال بسیار همراه بود حال آنکه رییس جمهور آمریکا با خرج تریلیون‌ها دلار بدون استقبال و در تاریکی مطلق وارد شد؛ این تفاوت در ورود نشان دهنده آن است که مسؤولان و مردم عراق می‌دانند چه کسی دلسوزشان است.

امام جمعه موقت اهواز سفر رییس جمهورمان به عراق و استقبال فوق العاده مقامات عراقی را بنا به گفته رهبری یکی از نشانه‌های افول قدرت آمریکا برشمرد و گفت: صادرکنندگان عزیز کیفیت محصولات صادراتی به عراق را از دست ندهند و اعتماد مردم عراق به کالا‌ها و محصولات ایرانی بیشتر شود و نباید بخاطر منفعت چند روزه با ارسال کالای بی کیفیت، اعتماد حاصل را از بین برد.

خطیب نمازجمعه امروز اهواز با اشاره به دیدار اعضای مجلس خبرگان رهبری با رهبر معظم انقلاب عنوان داشت: از صدا و سیما، نخبگان، حوزوی‌ها و رسانه‌ها که مخاطب دارند خواهش می‌کنم فرمایشات رهبری را کامل مورد توجه قرار دهند، زیرا عمل به آن‌ها ضامن سعادت دنیوی و اخروی است.

حجت الاسلام والمسلمین حسن زاده با بیان اینکه نباید جوانان و نیرو‌های متدین و انقلابی احساس سرخوردگی بکنند، افزود: بنا به فرموده رهبری یکدیگر را متهم نکنیم، در حال حاضر لوایح مختلفی همچون مقابله با پولشویی و  FATF  مطرح هستند، چیزی که در مجلس تصویب و به تأیید شورای نگهبان برسد، قانون است.

وی با بیان اینکه هیچ لایحه‌ای فقط سود یا ضرر نیست، خاطرنشان کرد: کارشناسان بررسی می‌کنند که سود یا ضرر این لایحه‌ها برای ما بیشتر است، اما اینکه ما یکدیگر را متهم به همراهی با دشمن کنیم، اجازه نمی‌دهد نظرات مختلف آزادانه مطرح شود.

امام جمعه موقت اهواز با اشاره به کشته شدن حدود ۴۰ نمازگزار در حمله به دو مسجد در نیوزلند ادامه داد: مقصر چنین جنایتی آمریکا است؛ چرا مروج خشونت و داعش را در میان مسلمانان به وجود آورد و با ترویج خشونت چنین جنایتی حاصل شد، امیدواریم خداوند به زودی از آمریکا و همه کسانی که از او حمایت کردند، انتقام بگیرد.

خطیب نمازجمعه اهواز با اشاره به نامگذاری سال جدید اظهار داشت: هیچ کس اجازه ندارد در انجام فرمایشات رهبری و تحقق آن‌ها که نقشه راه است، کمترین کوتاهی داشته باشد، سال آینده سال سختی است و با صبر و استقامت امیدواریم پس از سختی به آسانی و شیرینی پیروزی دست پیدا کنیم./۹۴۵۶/پ210/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات