۲۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۷:۴۶
کد خبر: ۶۰۱۲۲۱
استاندار همدان:

آیت الله طه محمدی محور وحدت در استان همدان بود

آیت الله طه محمدی محور وحدت در استان همدان بود
شاهرخی گفت: آیت الله طه محمدی در بین تمام سلایق مختلف سیاسی زمینه ساز وحدت بی نظیری بودند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، سید سعید شاهرخی استاندار همدان ظهر امروز در مراسم تکریم و معارفه نماینده ولی فقیه در استان همدان با تشکر از زحمات 15 ساله آیت الله طه محمدی در استان همدان خاطر نشان کرد: باید انتصاب حجت الاسلام والمسلمین شعبانی به عنوان نماینده ولی فقیه در استان همدان را تبریک گفت.

وی افزود: استان همدان دارای وحدت کم نظیری است که هدف اصلی آن حل مشکلات مردم می باشد و در این راستا تلاش های بسیاری انجام شده است.

استاندار همدان با تاکید بر لزوم توجه به امور جوانان تصریح کرد: برای نخستین بار در استان همدان هیات اندیشه‌ ورز جوانان را ایجاد کردیم که نشان از توجه ویژه به این قشر دارد.

وی اظهار داشت: بررسی مشکلات بانوان و زمینه سازی برای حضور بانوان در استان از دیگر کارهایی بود که آن را بسیار پیگیری کرده ایم.

شاهرخی به خدمات آیت الله طه محمدی در استان همدان اشاره کرد و گفت: 15 سال تلاش شبانه روزی و مجاهدانه نام ایت الله طه محمدی را در استان ماندگار خواهد کرد.

وی ادامه داد: آیت‌ الله طه ‌محمدی دارای شخصیتی مردمی بود که در کنار آن باید به جایگاه علمی و قدرت ایشان در فلسفه نیز اشاره کرد.

استاندار همدان وحدت در استان را به خاطر حضور آیت الله طه محمدی دانست و گفت: ایشان در بین تمام سلایق مختلف سیاسی زمینه ساز وحدت بی ظیری بودند.

وی حجت الاسلام والمسلمین شعبانی را نیز دارای شخصیتی فاضل و دانشمند عنوان کرد و بیان داشت: ما با تمام توان با ایشان بیعت می‌کنیم تا در مسیر خدمت به مردم قدم های مثبتی را برداریم./979/پ203/ب1

هادی شاملو
ارسال نظرات