۲۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۱:۵۰
کد خبر: ۶۰۱۲۳۳
حجت‌الاسلام والمسلمین گلپایگانی تاکید کرد؛

لزوم سرکشی به خانواده معزز شهدا

لزوم سرکشی به خانواده معزز شهدا
رییس دفتر مقام معظم رهبری گفت: رهبر معظم انقلاب همیشه به خانواده شهدا سرکشی می‌کنند که باید این منش الگو مدیران و به ویژه ائمه جمعه در کشور باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان حجت‌الاسلام والمسلمین محمد محمدی گلپایگانی رئیس دفتر مقام معظم رهبری ظهر امروز در مراسم تکریم و معارفه نماینده ولی فقیه در استان همدان با تاکید بر لزوم استفاده از برکات ماه رجب خاطر نشان کرد: این ماه عزیز بهترین فرصت برای دعا و استغفار است.

وی افزود: اینکه پیامبر اسلام (ص) در آن آفتاب سوزان عربستان در غدیر همه را جمع کرد تا ولایت امام علی(ع) را به همگان ابلاغ کند تاکیدی بر اهمیت ولایت و ولایتمداری دارد.

حجت‌الاسلام والمسلمین گلپایگانی تاکید کرد: باید خدا را شکر کنیم که در کشوری زندگی می‌کنیم که خود را شیعه امیرالمومنین می‌دانیم.

وی با اشاره به استقرار نظام اسلامی در کشور اظهار داشت: از تاریخ اسلام تاکنون قطعه‌ ای از کره زمین وجود ندارد که نظام اسلامی در آن جا ایجاد شده باشد که به لطف خدا و رهبری امام خمینی و مقام معظم رهبری این مهم محقق شده است.

رئیس دفتر مقام معظم رهبری همدان را استانی معرفی کرد که دارای علمای بزرگی در طول تاریخ بوده است و یادآور شد: وجود هشت هزار شهید استان همدان افتخار بزرگی برای این خطه است که بهترین فرزندان خود را تقدیم اسلام کرده اند.

وی به لزوم تکریم خانواده شهدا اشاره کرد و گفت: رهبر معظم انقلاب همیشه به خانواده شهدا سرکشی می‌کنند و این از اصلی ترین برنامه های ایشان است که باید این منش الگو مدیران و خصوصا ائمه جمعه در کشور باشد.

حجت‌الاسلام والمسلمین گلپایگانی به تشریح معنای کلمه نماینده ولی فقیه پرداخت و یادآور شد: این عنوان بار بزرگی به همراه دارد و باید در مسیر تحقق اهداف آن گام برداشت.

وی یادآور شد: بنده وکالت دارم تا سلام مقام معظم رهبری را به همه شما برسانم و ان شاءالله سلام گرم شما را هم خدمت رهبری خواهم رساند.

در پایان حجت‌الاسلام والمسلمین محمدی ‌گلپایگانی حکم انتصاب حجت الاسلام والمسلمین شعبانی را به عنوان نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه همدان قرائت کرد./979/د102/ب1

هادی شاملو
ارسال نظرات