۲۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۱:۵۴
کد خبر: ۶۰۱۲۳۷
رییس شورای سیاست‌ گذاری ائمه جمعه:

عملکرد آیت الله طه محمدی جای تقدیر دارد

عملکرد آیت الله طه محمدی جای تقدیر دارد
حجت‌الاسلام والمسلمین حاج علی اکبری گفت: آیت الله طه محمدی با بزرگواری و محبت از حضور یک امام ‌جمعه و نماینده رهبری جدید استقبال کردند و این کار جای تقدیر دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد جواد حاج علی اکبری رئیس شورای سیاست‌ گذاری ائمه جمعه ظهر امروز در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته همدان با اشاره به دستاوردهای انقلاب اسلامی خاطر نشان کرد: باید خدا را سپاسگزار باشیم که که در پرتو انقلاب اسلامی ملت ما را مرهون لطف خود قرار داده است و نعمت های زیادی را به سوی انسان ها روانه داشته.

وی نماز جمعه را یکی از زیباترین و پربرکت ترین نعمت های الهی به مردم دانست و گفت: به برکت انقلاب اسلامی‌ امروز بیش از 900 نماز جمعه در کشور در حال برگزاری است.

حجت‌الاسلام والمسلمین حاج علی اکبری تصریح کرد: خداوند مهمترین ویژگی جامعه ایمانی را نماز می داند بنابراین باید به نمازهای روزانه ونماز جمعه دیگر نماز ها توجه خاصی شود.

وی تاکید کرد: نماز جمعه تجدید میثاق هفتگی با امام‌ مسلمین و حج فقرا محسوب می شود لذا نباید از کنار آن به سادگی عبور کرد.

رئیس شورای سیاست‌ گذاری ائمه جمعه به همدان را شهر بزرگان و علما عنوان کرد و اظهار داشت: با شنیدن نام همدان انسان به یاد حکمت، اندیشه و عرفان می افتد.

وی ادامه داد: امروز افتخار می کنیم که در همدان حضور داریم چرا که همدان استانی پر رمزو و راز و محیطی است که پرورش دهنده بزرگان است.

حجت‌الاسلام والمسلمین حاج علی اکبری با اشاره به حضور حجت الاسلام والمسلمین شعبانی در امامت جمعه همدان یادآور شد: آیت الله طه محمدی با بزرگواری و محبت از حضور یک امام ‌جمعه و نماینده رهبری جدید استقبال کردند و این کار جای تقدیر دارد.

وی گفت: فرزند شما را در حضور ریاست محترم دفتر مقام معظم رهبری به شما مردم همدان می سپاریم و امیدواریم که با حمایت مردم و مسؤولان شاهد موفقیت ایشان در استان باشیم./979/د102/ب1

هادی شاملو
ارسال نظرات