۱۹ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۹
کد خبر: ۶۰۱۲۴۳
حجت الاسلام نادری:

مردم در گام دوم انقلاب مسؤولیت مضاعفی برای سازندگی کشور دارند

مردم در گام دوم انقلاب مسؤولیت مضاعفی برای سازندگی کشور دارند
استاد حوزه علمیه گفت: ورود به گام دوم به فرموده رهبر انقلاب مسؤولیت جامعه به ویژه قشر جوان برای سازندگی کشور بیش از پیش و مضاعف خواهد بود.

حجت الاسلام نادری استاد حوزه علمیه و مدیرمسؤول سابق نشریه اندیشه در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، ضمن تبیین بیانیه اخیر رهبر معظم انقلاب با اشاره به نقطه عطف این بیانیه عبور از گام اول و چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: طبق فرمایشات مقام معظم رهبری و پایان گام اول انقلاب اسلامی و عبور از چهل سال پیروزی مقتدرانه جمهوری اسلامی و ورود به گام دوم به فرموده معظم له مسؤولیت جامعه به ویژه قشر جوان برای سازندگی کشور بیش از پیش و مضاعف خواهد بود.

مقام معظم رهبری عنایت ویژه ای به بهره برداری از قشر جوان دارند

وی در ادامه افزود: یکی از نقاط عطف و بسیار خاصی که معظم له، خود به آن اهتمام ویژه ای دارند اهمیت دادن به نیروی جوان و کارآمد دانستن این قشر غالبا فرهیخته است.

استاد حوزه علمیه ضمن تشریح پرمایه بودن ظرفیت های عمیق اجتماعی فرهنگی در کشور گفت: با توجه به ظرفیت های موجود فرهنگی و اجتماعی قشر جوان به عنوان نیروی سردمدار و پیشروی این انقلاب می تواند در جهت وصول و تحقق آرمان های انقلاب بسیار موثر واقع شود.

بها دادن به قشر جوان یکی از راهکارهای حفظ و تقویت نظام و انقلاب است

وی تاکید کرد: یکی از راهکارهای حفظ نظام و انقلاب اسلامی، بها دادن به قشر جوان برخوردار از صلاح و کارآمدی و تعهد به انقلاب و آرمان های امام راحل است.

حجت الاسلام نادری با اشاره انتساب دو نیروی جوان حجت الاسلام والمسلمین حاجی علی اکبری و حجت الاسلام والمسلمین رستمی گفت: مقام معظم رهبری در راستای اهمیت بها دادن به قشر جوان و تاثیر عملکرد آنها حجت الاسلام والمسلمین حاجی علی اکبری را به عنوان امام جمعه موقت تهران و حجت الاسلام والمسلمین رستمی را به عنوان مسؤول نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه ها منصوب کردند.

وی در پایان اشاره کرد: فضای کنونی نشان از اهمیت عملکرد پویای نیروی جوان در راستای تحقق آرمان های انقلاب اسلامی است./811/ت302/ب1

تعداد بازدید : 3

ارسال نظرات