۱۹ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۶
کد خبر: ۶۰۱۲۴۵
حجت الاسلام ثقفی:

بیانیه گام دوم انقلاب جزء مهمترین اولویت های کشور است + فیلم

بیانیه گام دوم انقلاب جزء مهمترین اولویت های کشور است + فیلم
استاد حوزه علمیه گفت: مهمترین اولویت های کشور در دهه پنجم انقلاب اسلامی همان هفتگانه بیان شده در بیانیه صادر شده از مقام معظم رهبری است که نسخه نجات بخش جامعه است.

حجت الاسلام علی ثقفی مسؤول بنیاد فرهنگ و اندیشه انقلاب اسلامی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، ضمن تبیین بیانیه اخیر رهبر معظم انقلاب با اشاره به اهمیت استفاده از نیروی جوان در دهه پنجم و گام دوم انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: تعبیر جوانگرایی و استفاده از نیروی جوان در گام دوم انقلاب اسلامی نشان از تدبیر مقام معظم رهبری در راستای نظر به افق دور و آینده روشن جامعه اسلامی است.

وی در ادامه افزود: ضمن نظر به ظاهر این موضوع مهمترین اولویت های کشور در دهه پنجم انقلاب اسلامی همان هفتگانه بیان شده در بیانیه صادر شده از مقام معظم رهبری است که می تواند بند بند آن بیانیه در عرصه های گوناگون نسخه نجات بخش باشد.

استاد حوزه علمیه با اشاره به نگاه وسیع و گسترده در عرصه تمدن سازی اسلامی که رسالت اصلی انقلاب اسلامی است خاطرنشان کرد: با نگاه وسیع و کلانتر سه گانه خودسازی، جامعه پردازی و تمدن سازی راهبرد اصلی در گام دوم و دهه پنجم انقلاب اسلامی که در واقع موضوع خودسازی به اصل انقلاب اسلامی بر می گردد و ساختن این انقلاب مرحله اول این چندگانه تمدنی است.

استفاده از نیروی جوان دغدغه مقام معظم رهبری است

حجت الاسلام ثقفی با اشاره به دقت در تحلیل این بیانیه که توسط رهبر معظم انقلاب صادر شد بیان داشت: با مراجعه به بیانیه گام دوم و بیانات معظم له می توان به این نکته دست یافت که استفاده از نیروی جوان در راس امور دغدغه مقام معظم رهبری است که ایشان خود عامل به آن هستند.

در نهضت سازی و استقامت در جنگ تحمیلی نیروی جوان عامل اصلی پیروزی بود

استاد حوزه علمیه در ادامه گفت: در ابتدای شکل گیری نهضت انقلاب نیز نیروی جوان بود که توانست با استفاده از نیروی کشش و بینش در راستای تحقق آرمان های امام گام بردارد و این نهضت مردمی داعیه دار عدالت خواهی را به پیروزی برساند.

وی در پایان تاکید کرد: نیروی جوان لوکوموتیو و پیشران و پیشتاز جنبش های انقلاب است و باید این انقلاب را با توجه به آرمان هایی که دارد به مقصد اصلی و حقیقی خود برساند./811/ت302/ب1

تعداد بازدید : 9
ارسال نظرات