۲۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۸:۵۱
کد خبر: ۶۰۱۲۸۰
حجت الاسلام والمسلمین قمی:

تلاش دشمن برای ترویج اسلام داعشی ضرورت تبیین اسلام ناب را دوچندان می کند

تلاش دشمن برای ترویج اسلام داعشی ضرورت تبیین اسلام ناب را دوچندان می کند
رییس سازمان تبلیغات حمله تروریستی نیوزلند را محکوم و تأکید کرد که با تبیین اسلام ناب محمدی باید پروژه اسلام هراسی دشمن را خنثی کرد.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین محمد قمی رییس سازمان تبلیغات اسلامی کشور امروز در دیدار مراجع تقلید و علما با محکوم کردن حادثه تروریستی حمله به مسلمان در نیوزلند، تبیین جهانی اسلام ناب در شرایط هجمه دشمن به دین و اسلام را ضروری دانست.

وی تبیین اسلام ناب را مهم‌ترین رسالت و مأموریت سازمان تبلیغات اسلامی دانست و افزود: ماجرای تروریستی نیوزلند حکایتی دردناک از مظلومیت اسلام است که دل همه را به درد آورده‌است.

حجت الاسلام والمسلمین قمی با تأکید بر تقویت تبیین اسلام ناب بر اساس عرضه امام راحل اظهار داشت: این حمله تروریستی و ماجرای اسلام سلفی و اسلام داعشی، ضرورت تبیین اسلام ناب را دوچندان می‌کند.

وی ادامه داد: رهنمودهای مراجع و بزرگان درباره تبلیغات دینی و تبیین اسلام ناب سرلوحه کار و فعالیت های سازمان تبلیغات اسلامی خواهد بود و از این رهنمودها بهره مند هستیم.

رییس سازمان تبلبغات اسلامی با اشاره به وظیفه روحانیت نسبت به بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی و حوادثی مانند حمله تروریستی نیوزلند، تأکید کرد که با تکیه بر معارف قرآن و حدیث و تبیین اسلام ناب محمدی باید پروژه اسلام هراسی دشمن را خنثی کرد.

وی عنوان کرد: قصد داریم در فرصت های تبلیغی پیش رو مانند اعتکاف و ماه مبارک رمضان به مبلغان توجهات لازم داده شده و محتواهای لازم تأمین شود تا برای هوشیاری و آگاهی جامعه مورد استفاده قرار گیرد

حجت الاسلام والمسلمین قمی همچنین ابراز امیدواری کرد که سازمان تبلیغات اسلامی در راستای تبیین اسلام ناب بتواند بازوی نهادهای مهمی مانند جامعه مدرسین حوزه علمیه قم باشد و تعامل بهتری میان این دو نهاد برقرار شود.

محمد قمین
ارسال نظرات