۲۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۰:۰۰
کد خبر: ۶۰۱۲۸۴
رییس قرارگاه عمار مطرح کرد؛

گام دوم عمار می‌خواهد|استکبار، منافقین داخلی و بی عرضه ها درپی نابودی کشور

گام دوم عمار می‌خواهد|استکبار، منافقین داخلی و بی عرضه ها درپی نابودی کشور
حجت الاسلام والمسلمین طائب با تأکید بر اینکه در گام دوم باید انقلابی بود و این گام نیاز به مقاومت دارد، گفت: گام دوم انقلاب عمار می‌خواهد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت الاسلام والمسلمین مهدی طائب در سلسله نشست‌های بصیرتی که شنبه شب‌ها در مسجد سلمان فارسی کاشان برگزار می‌شود، با اشاره به اینکه فرعون تنها در زمان گذشته نیست، گفت: همه ما باید فرعون زمان خود را بشناسیم تا دچار سرنوشت قوم ثمود نشویم.

وی با بیان اینکه برخی نسبت به منبر‌های سیاسی معترض هستند و اعتقاد دارند نباید نام ترامپ در منبر گفته شود، افزود: امام جواد (ع) چندین بار از فرعون و معتصم حرف می‌زند و فرعون زمان امام جواد (ع) معتصم است.

حجت الاسلام والمسلمین طائب گفت: برخی تصور می‌کنند انقلاب و انقلابی گری مقوله‌ای جدا از دین و موضوع اضافه‌ای است در حالیکه انقلاب اصل دین است.

وی صدور بیانیه گام دوم انقلاب از سوی رهبر انقلاب را نشانه برداشتن گام نخست و براساس وضعیت حال حاضر دشمن دانست و افزود: صدور بیانیه گام دوم انقلاب از سوی رهبر معظم انقلاب به معنای این است که گام نخست برداشته و تثبیت شده و اکنون به دنبال برداشتن گام دوم است.

رییس قرارگاه عمار ادامه داد: رهبر معظم انقلاب که از گام نخست با امام خمینی (ره) همراه بود پرچم را تحویل گرفته و امروز به مرحله استحکام و تثبیت رسیده و اکنون نوبت گام دوم انقلاب است.

حجت الاسلام والمسلمین طائب وضعیت امروز ایران و دشمنان ایران را به ساعات پایانی نبرد صفین تشبیه کرد و اظهار داشت: نبرد صفین یک ساعت پایانی دارد که آغاز آن مسرت بخش، اما پایان آن به شدت تأسف بار است.

وی ادامه داد: این ساعت به زمانی مربوط می‌شود که مالک اشتر به خیمه معاویه رسید و فریاد زد این رأس نفاق و شرک را بکشید، اما عمروعاص قرآن‌ها را بر نیزه‌ها برده و مسأله حکمیت را مطرح کرد تا نفاق چهره خودش را نشان دهد.

حجت الاسلام والمسلمین طائب در ادامه با تأکید بر اینکه منافق بازیگر ماهری است که از دیگران خودی‌تر نشان می‌دهد و نمی‌توان علیه منافق شمشیر کشید، گفت: مالک اشتر به جنگجو بودن شناخته می‌شود، اما ابوموسی اشعری را به نماز و روزه می‌شناسند چرا که اهل نفاق بود.

وی با اشاره به اینکه تاریخ مصرف منافقین خلق و مریم رجوی گذشته است، افزود: امروز باید مراقب منافقین جدید براساس معیار‌های جریان نفاق بود و شاخص شناخت منافقین جدید کسانی هستند که با علی زمان زاویه دارند.

رییس قرارگاه عمار یادآور شد: آمریکا و اسرائیل غاصب، منافقین داخلی و بی عرضه‌ها سه گروهی هستند که دست به دست یکدیگر داده اند تا با این گرانی‌ها ملت را خسته کنند.

استاد درس خارج حوزه علمیه قم با اشاره به اينكه گام دوم انقلاب عمار مي خواهد، گفت: دشمن می‌خواهد ما را به سمت و سويي سوق دهد كه با امضاي سي اف تي، پالرمو و برجام دو سند نابودي خود را امضا كنيم. 

حجت الاسلام والمسلمین طائب با تأکید بر اینکه در گام دوم نیاز به مقاومت است و باید انقلابی بود، گفت: بعد از گام نخست که همراه با تعهد و تخصص در ۴۰ سال نخست انقلاب بود در گام دوم بعد از تعهد و تخصص نياز به انقلابي گري دارد. 

لازم به ذکر است، مسجد سلمان فارسی خیابان امیر کبیر یکی از مساجد فعال شهرستان کاشان در امور فرهنگی بوده و امسال برای پنجمین سال متوالی است که سلسله بحث‌های بصیرتی اخلاقی به همت و تلاش امام جماعت این مسجد، حجت الاسلام سید محمد لاجوردی برگزار می‌شود./۱۳۰۷/پ210/ب1
محمد ملک آبادی
ارسال نظرات