۲۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۲
کد خبر: ۶۰۱۳۱۹
آیت الله طبرسی:

شکل گیری جبهه مقاومت عامل شکست دشمن در منطقه است

شکل گیری جبهه مقاومت عامل شکست دشمن در منطقه است
نماینده ولی فقیه در مازندران، شکل گیری جبهه مقاومت به رهبری جمهوری اسلامی ایران در منطقه را مهم‌ترین عامل شکست دشمن در منطقه دانست.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، آیت الله نور الله طبرسی، نماینده ولی فقیه در مازندران امروز در دیدار یکی از فرماند‌ها سپاه بدر عراق و تولیت آستان حضرت ابوالفضل (ع) در ساری به روابط برادرانه دو ملت ایران و عراق اشاره کرد و گفت: این اتحاد و همبستگی دو ملت موجب عصبانیت دشمنان مشترک دو ملت شده است.
 
وی با بیان این که ائمه اطهار (ع) پیوند دهنده قلوب دو ملت هستند، افزود: حضور میلیون‌ها زائر در اربعین حسینی تجلی وحدت و همبستگی دو ملت در مسیر اهل بیت (ع) است.
 
آیت الله طبرسی با اشاره به این که امروز دشمنان ملت‌های مسلمان از وحدت و همبستگی میان ملت‌های ایران و عراق عصبانی هستند، خاطرنشان کرد: دشمنان با وجود سرمایه گذاری گسترده‌ای که در تشکیل گروه‌های تکفیری و تروریستی در عراق و سوریه انجام دادند، شکست خوردند.
 
نماینده ولی فقیه در مازندران، شکل گیری جبهه مقاومت در منطقه را مهم‌ترین عامل شکست دشمن در منطقه دانست و تصریح کرد: مقامات آمریکا بار‌ها اذعان کرده اند که هزینه گسترده‌ای را در منطقه انجام داده اند، اما شکست خورده اند.
 
امام جمعه ساری با بیان این که وحدت و همبستگی امت اسلامی مهم‌ترین راه خنثی کردن توطئه دشمنان است، خاطرنشان کرد: متأسفانه در سال‌های گذشته دشمن از برخی اختلاف‌های سطح امت اسلامی استفاده کرده و زمینه نفوذ و سلطه بر این کشور‌ها را فراهم کرده است.
 
آیت الله طبرسی با تأکید براین که امت اسلامی برای برون از مشکلات و بحران‌های امروز خود راهی جز وحدت و همبستگی ندارد، گفت: امروز در سایه توجهات اهل بیت (ع) و همچنین رهنمود‌های مقام معظم رهبری و مراجع تقلید شاهد یک رابطه بسیار مستحکمی میان ملت ایران و عراق هستیم.
 
نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به این که پس از شکست گروه‌های تروریستی در عراق باید هوشیار بود تا بقایای این گروه‌ها در منطقه رشد نکنند، بیان داشت: کشور‌های غربی به سرکردگی آمریکا با حمایت‌های رژیم صهیونیستی و ارتجاع عرب همه توان خود را به کار گرفتند تا ضربه مهلکی به جریان مقاومت منطقه بزنند که با مدیریت صحیح جمهوری اسلامی شکست خوردند.
 
امام جمعه ساری با بیان این که شکست آمریکا از جبهه مقاومت موجب عصبانیت آن‌ها شده است، افزود: فشار، تهدید و تحریم‌های آمریکا علیه ملت ایران نیز به دلیل همین شکست‌های متعدد آن‌ها در منطقه است.
 
وی به سفر بشار اسد، رییس جمهور سوریه به ایران و دیدار با مقام معظم رهبری و سایر مقامات ارشد کشورمان اشاره کرد و گفت: این سفر که به منظور تقدیر از ملت و کشور ایران صورت گرفت موجب عصبانیت بیشتر دشمنان جبهه مقاومت شده است./950/پ310/ب1
افشین ایمانی
ارسال نظرات