۲۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۳:۴۶
کد خبر: ۶۰۱۳۳۶
سردار اشتری:

ارزش‌های دفاع مقدس بهترین ذخیره و گنجینه نظام اسلامی است

ارزش‌های دفاع مقدس بهترین ذخیره و گنجینه نظام اسلامی است
فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران گفت: ارزش‌های والای دفاع مقدس بهترین ذخیره و گنجینه نظام و انقلاب اسلامی است.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، ویژه برنامه شانزدهمین دوره جشنواره ملی ره آورد سرزمین نور امشب به میزبانی ناجا و با حضور کاروان‌های راهیان نور و کارکنان ناجا در اردوگاه شهید باکری خرمشهر برگزار شد.

سردار حسین اشتری، فرمانده نیروی انتظامی، در این جشنواره با اشاره به تلاش مسؤولان راهیان نور برای بهره برداری معنوی زائران از مناطق عملیاتی دفاع مقدس عنوان داشت: ارزش‌های والای دفاع مقدس بهترین ذخیره و گنجینه نظام و انقلاب اسلامی است؛ چرا که دشمن با حمایت نظامی و تسلیحاتی استکبار جهانی به کشور ما حمله کرد، اما در کشور با وجود کمترین امکانات و توطئه‌های زیاد، ملت ایران بسیج و به فرمان امام خمینی(ره) لبیک گفت و سنگر‌ها را خالی نگذاشتند.

فرمانده نیروی انتظامی با بیان اینکه شهدا با تقدیم جانشان امنیت و اسلام را در کشور حفظ کردند، ادامه داد: نسل‌های جوان امروزی کنجکاوند که نسبت به وقایع دفاع مقدس، اطلاعات بیشتری داشته باشند؛ ما با دستان خالی در برابر دشمنان انقلاب اسلامی پیروز شدیم.

سردار اشتری گفت: با دیدن جوانان در مناطق عملیاتی دفاع مقدس انرژی خاصی گرفتیم؛ زیرا همه با عشق و علاقه آمدند و با حضور آن‌ها قطعا پیروز هستیم.

همچنین سردار بهمن کارگر، رییس ستاد مرکزی راهیان نور کشور با بیان اینکه نیروی انتظامی در رشد کمی و کیفی راهیان نور نقش موثر و مهمی را ایفا کرده است، خاطرنشان کرد: از اقدام شایسته سردار اشتری که همه ساله در ایام منتهی به نوروز، از مناطق عملیاتی دفاع مقدس بازدید می‌کنند، تقدیر و تشکر داریم.

رییس ستاد مرکزی راهیان نور کشور با بیان اینکه بیش از ۶ میلیون نفر در طول سال به ۷ استان میزبان راهیان نور (کردستان، کرمانشاه، خوزستان، هرمزگان، اذربایجان غربی و بوشهر) سفر می‌کنند، تصریح کرد: امنیت کامل در اردو‌های راهیان نور حاکم است، یک نمونه بیماری واگیردار در طول سفر نداشتیم و نکات بهداشتی در اردو‌های راهیان نور رعایت می‌شود.

از سوی دیگر سردار محسن فتحی زاده، جانشین معاون هماهنگ کننده ناجا، با بیان اینکه در ایام نوروز بیش از ۵ هزار نفر از کارکنان نیروی انتظامی در مناطق عملیاتی دفاع مقدس حضور پیدا می‌کنند، عنوان داشت: اداره ۴ یادمان دفاع مقدس، به نیروی انتظامی محول شده است تا از این طریق خدمتگزار زائران راهیان نور باشیم.

جانشین معاون هماهنگ کننده ناجا با بیان اینکه دفاع مقدس، امنیت را برایمان به ارمغان آورده است، تصریح کرد: اگر امروزه ما از قدرت‌های جهانی ترسی نداشته و محکم در برابر قدرت‌های جهانی ایستادگی می‌کنیم بخاطر قدرت حاصله از دفاع مقدس است./۹۴۵۶/پ310/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات