۲۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۳:۲۵
کد خبر: ۶۰۱۳۸۴
آیت الله علوی گرگانی:

سال ۹۸ باید سال حل مشکلات معیشتی و اقتصادی مردم باشد

سال ۹۸ باید سال حل مشکلات معیشتی و اقتصادی مردم باشد
حضرت آیت الله علوی گرگانی از رییس جمهور خواست که تمام توان خود را برای حل مشکلات مردم به کار ببندد و تأکید کرد که سال ۹۸ باید سال حل مشکلات معیشتی مردم باشد.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری رسا، حضرت آیت الله علوی گرگانی در دیدار محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه با قرائت آیه شریفه «ان الله مع الذین اتقوا و الذین هم محسنون» ضمن تبریک ایام ماه رجب و ولادت امام جواد و امام علی علیه السلام گفت: امید است که زحمات شما برای ملت ایران مفید فایده باشد.

وی با اشاره به سفر رییس جمهور به عراق اظهار داشت: هر زمان که دشمن از کارها و زحمات شما اظهار ناراحتی کرد بدانید که مسیر شما درست انتخاب شده است و من امیدوارم که این گونه سفرها اثرات بسیار خوبی داشته باشند.

این مرجع تقلید حذف هزینه روادید سفر به عراق اظهار تشکر کرد و بیان داشت: تنها مشکل و ناراحتی ما مسأله معیشت مردم و اقتصاد آنها است، لکن با همه این مشکلات همه دیدند که ملت نجابت به خرج دادند و در صحنه های مختلف همانند 22 بهمن حضور جدی دارند.

وی ادامه داد: این حرکت آنها نشانه غایت نجابت ملت است و این حرکت ملت مسؤولیت شما را سنگین تر می کند، امیدوارم که سال جدید سالی باشد که معیشت مردم اصلاح شود و ملت راضی باشند.

حضرت آیت الله علوی گرگانی در پایان تأکید کرد: باید اختلافات را کنار بگذارید و همه با هم ید واحده باشیم تا مشکلات برطرف شود که خداوند هم ما را کمک می کند. دشمن در اطراف ما منتظر است تا ما با اختلافات خود مملکت را به ضعف بکشانیم.

وی عنوان کرد: از رییس جمهور هم بخواهید که تمام تلاش خود را به کار ببندند تا در سال جاری مشکلات کمتر شود و اگر هم مشکلاتی باشد با رفتار و اخلاق نیک و همدلی برطرف شود.

محمد قمین
ارسال نظرات