۰۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۱:۵۴
کد خبر: ۶۰۱۴۶۳
در پیامهای جداگانه؛

رییس جمهور نوروز ۱۳۹۸ را به سران شماری از کشورهای منطقه تبریک گفت

رییس جمهور نوروز ۱۳۹۸ را به سران شماری از کشورهای منطقه تبریک گفت
رییس جمهور فرا رسیدن نوروز ۹۸ را به سران کشورهای افغانستان، تاجیکستان، پاکستان، آذربایجان، ترکمنستان، ارمنستان، ترکیه، قزاقستان، قرقیزستان، عراق و ازبکستان تبریک گفت.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی در این پیامها، با تبریک و تهنیت آغاز سال ۱۳۹۸ هجری شمسی، فرا رسیدن نوروز باستانی و گشایش چهره دل انگیز بهار، اظهار داشت: جاری شدن سرود طرب انگیز نوروز، شکفتن شکوفه ها، سبز شدن جان طبیعت و هلهله پرستوهای بهاری، همه و همه نشان از قدرت لایزال الهی، فارغ از کهنگی ها، به فراموشی سپردن سردی زمستان و تجدید زیبایی و مهربانی است.

رییس جمهور در این پیام ابراز امیدواری کرده است که با گرم شدن جان زمین و و آغاز رستاخیز طبیعت، نگرش و اندیشه آدمیان همچون روزگارشان نو گردد و با الهام از عطوفت بهار، بیش از پیش به یکدیگر شفقت و مهربانی ورزند و سالی توام با آرامش و سرشار از عشق را آغاز کنند.

روحانی افزوده است: امیدوارم ما دولتمردان نیز بتوانیم به واسطه وزش موسم شیدایی بهار، موجبات صلح و یکپارچگی ناگسستنی میان ملل را فراهم نموده و رفاه و شکوفایی فزون تری را به مردمان خود پیشکش نماییم.

رییس جمهور در پایان این پیام نیز از خداوند متعال سالی آکنده از امید، سرور و بهروزی برای مردم کشورهای منطقه آرزو کرده است.

محمد قمین
ارسال نظرات