۰۲ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۹
کد خبر: ۶۰۱۴۶۷
مدیر تبلیغی موسسه شهیدین قم تشریح کرد؛

فعالیت های موسسه شهیدین در ایام اعتکاف و نوروز

فعالیت های موسسه شهیدین در ایام اعتکاف و نوروز
حجت الاسلام نصراللهی با اشاره به رویکردهای تبلیغی موسسه شهیدین در کشور، گفت: طرح تبلیغی اعتکاف در مساجد شهر کرمان از سوی موسسه شهیدین برای دومین بار اجرایی شد.
حجت الاسلام حنیف نصراللهی مدیر واحد تبلیغ موسسه شهیدین قم در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمان، در رابطه با کار‌های تبلیغی موسسه شهیدین در ایام نوروز و اعتکاف در مساجد شهر کرمان، گفت: موسسه شهیدین یکی از موسسات فعال استان کرمان بوده که در عرصه‌های تبلیغی از بزرگ‌ترین موسسات برتر کشور شناخته می‌شود.
 
وی گفت: موسسه شهیدین با حضور طلاب با رویکرد تبلیغی پا به عرصه گذاشته و توانسته تا امروز فعالیت‌های زیادی را به ویژه در جنوب کرمان انجام دهد و مورد قبول عامه مردم قرار بگیرد.
 
حجت الاسلام نصراللهی با اشاره به این که تبلیغ وظیفه طلاب بوده، بیان کرد: تبلیغ در ایام اعتکاف یکی دیگر از کار‌های موسسه شهیدین در شهر کرمان به ویژه مساجد شهر همچون مسجد امام خمینی (ره) است.
 
وی اظهار داشت: انگیزه دادن به معتکفین، تصحیح قرائت نماز، سخنرانی، برنامه‌های خاص برای نوجوانان همچون برپایی حلقه معرفت، محفل انس با قرآن، کتاب خوانی و زیبا خوانی نماز از مهم‌ترین کار‌های تبلیغی موسسه شهیدین در مساجد معتکف شهر کرمان شمرده می‌شود.
 
مدیر تبلیغی موسسه شهیدین، با توجه به این که موسسه شهیدین با رویکرد جهادی پا به عرصه تبلیغ گذاشته است، خاطرنشان کرد: موسسه شهیدین با همکاری و اجرای تفاهم نامه با سازمان ها، نهاد‌ها و مراکز فرهنگی استان برای برنامه‌های فرهنگی در سطح استان را نیز در برنامه دارد.
 
حجت الاسلام نصراللهی با بیان این که موسسه شهیدین برنامه‌های منسجم و منظمی را در آینده دارد، تصریح کرد: مبلغینی که امسال در اعتکاف‌های شهر کرمان حضور پیدا کردند، ۱۵ نفر بوده که ۱۴ نفر از این مبلغین از قم هستند.
 
وی بیان کرد: طرح تبلیغی اعتکاف در مساجد شهر کرمان از سوی موسسه شهیدین برای دومین بار اجرایی می‌شود که مسجد امام خمینی (ره) شهر کرمان به سبب حضور جوانان و نوجوانان دارای اهمیت خاصی قرار گرفته است.
 
استاد حوزه علمیه قم اظهار داشت: حضور مبلّغین جهادی کرمانی در محل راه آهن مشهد مقدس جهت خدمت رسانی به زائرین آقا امام رضا علیه السلام یکی دیگر از کار‌های مهم موسسه شهیدین شمرده می‌شود./۹۷۰۷/ت310/ب1
رضا دهقان زاده
ارسال نظرات