۰۳ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۸
کد خبر: ۶۰۱۴۸۶
مدیر کل اوقاف تهران مطرح کرد؛

برنامه های امامزادگان استان تهران در ایام نوروز

برنامه های امامزادگان استان تهران در ایام نوروز
مجتبی عبداللهی با اشاره به اجرای طرح آرامش بهاری در آستان امامزادگان استان تهران اجرای این طرح را گامی مهم در ایجاد ارتباط با مردم دانست.
به گزارش خبرگزاری رسا، مجتبی عبداللهی مدیر کل اداره اوقاف و امور خیریه استان تهران در مورد اجرای طرح آرامش بهاری در بقاع متبرکه این استان اظهار داشت: سیصد و سیزده بقعه متبرکه در استان تهران وجود دارد که طرح آرامش بهاری در یکصد و دو امامزاده اجرا می‌شود.

وی با بیان اینکه اجرای طرح آرامش بهاری سابقه‌ای چندین ساله دارد افزود: به فضل الهی مسافران و زائران زیادی در طول این سال‌ها از خدمات این طرح بهره‌مند شده اند و همه ما آماده خدمات رسانی به مردم در طول ایام نوروز هستیم.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان تهران اظهار داشت: خدمات مختلفی در قالب طرح آرامش بهاری به مسافران و زائران گرامی داده می‌شود. خدماتی مثل مشاوره وقف، مشاوره ازدواج و خانواده و پاسخ به سوالات شرعی و سبک زندگی اسلامی.

عبداللهی گفت: در همه امامزادگان استان تهران این آمادگی وجود دارند که خدمات ویژه در ایام نوروز به هموطنان داده شود البته چادر‌هایی هم در تعدادی از این امامزادگان برای اسکان موقت برپا شده است تا مسافرین بتوانند از این ظرفیت استفاده کنند.

وی تصریح کرد: ویژه برنامه‌های جشن ولادت حضرت امیرالمومنین (ع) در ۱۰۲ امامزاده برگزار شد. /۱۰۱/۹۶۹/م
محمدرضا محمودخانی
ارسال نظرات