۰۳ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۵
کد خبر: ۶۰۱۵۰۱
مدیر حوزه علمیه مازندران تأکید کرد؛

ضرورت عزم ملی برای تحقق شعار سال رهبر معظم انقلاب

ضرورت عزم ملی برای تحقق شعار سال رهبر معظم انقلاب
مدیر حوزه علمیه مازندران بر ضرورت عزم ملی برای تحقق مطالبات رهبر معظم انقلاب در سال جدید تأکید کرد.
حجت الاسلام والمسلمین محمود ابوترابی، مدیر حوزه علمیه مازندران در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، با اشاره به نامگذاری امسال از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی به عنوان سال «رونق تولید» بر ضرورت عزم ملی برای تحقق مطالبات مقام معظم رهبری در سال جدید تأکید کرد.
 
وی با بیان این که مقام معظم رهبری با نامگذاری سال ها، مسیر حرکت کشور را برای مسؤولان و مدیران کشور معین و مشخص می‌کنند، افزود: حال این مسؤولان هستند که باید برای تحقق این شعار مهم و محوری تلاش و مجاهدت داشته باشند.
 
حجت الاسلام والمسلمین ابوترابی با اشاره به این که متأسفانه در سال‌های گذشته آن گونه که شایسته بود به شعار‌های سال مقام معظم رهبری جامه عمل پوشانده نشده است، بیان داشت: انتخاب این عناوین مهم برای هر سال بر اساس شرایط موجود کشور پس از یک کار کارشناسی دقیق انجام می‌شود.
 
مدیر حوزه علمیه مازندران با بیان این که مسؤولان همه توان و برنامه خود را در سال جدید باید در جهت رفع مشکلات اقتصادی به ویژه رونق تولید به کار گیرند، خاطرنشان کرد: رونق تولید داخلی موجب حرکت اقتصادی در داخل و همچنین برون رفت کشور از شرایط فعلی اقتصادی خواهد شد.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که متأسفانه به دلیل برخی بی تدبیری‌ها شاهد مشکلات اقتصادی بسیاری در بخش‌های مختلف کشور هستیم، بیان داشت: بسیاری از مسائل اقتصادی امروز با یک مدیریت صحیح و جهادی رفع خواهد شد.
 
حجت الاسلام والمسلمین ابوترابی با تأکید براین که مدیران در سال جدید عزم خود را برای رفع مشکلات اقتصادی مردم جزم کنند، خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری امروز همراه با سایر مسؤولان کشور همه توان خود را برای رفع مشکلات مردم به کار گرفته اند.
 
مدیر حوزه علمیه مازندران با بیان این که رهبری در همه دیدارها و سخنرانی‌های عمومی همواره بر ضرورت توجه ویژه مسؤولان به مشکلات و مطالبات اقتصادی مردم تأکید می‌کنند، بیان داشت: انتظار از مسؤولان کشور این است که بیشتر در جهت رفع دغدغه‌های عمومی در حوزه اقتصادی تلاش کنند.
 
عضو شورای حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که محور نامگذاری‌های مقام معظم رهبری در سال‌های اخیر همواره اقتصادی بوده است، افزود: این نشان دهنده آن است که ایشان خود دغدغه جدی برای رفع مشکلات اقتصادی مردم و کشور دارند./950/ت310/ب1
افشین ایمانی
ارسال نظرات