۰۴ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۰
کد خبر: ۶۰۱۵۱۸
با دستور حجت الاسلام والمسلمین شعبانی صورت گرفت؛

بسیج نیروهای انقلابی همدان برای کمک به مردم سیل زده

بسیج نیروهای انقلابی همدان برای کمک به مردم سیل زده
با دستور نماینده ولی فقیه در استان همدان حسینیه امام خمینی(ره) همدان به عنوان مرکز قرارگاه جمع آوری کمک های مردمی انتخاب شد.

محمود احدیان مدیر اجرایی قرارگاه کمک های مردمی استان همدان به سیل زدگان شمال کشور در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، با اشاره وقوع سیل و مشکلات فراوانی که برای هموطنانمان رخ داده است یادآور شد: همه مسؤولان و مردم موظف به تحقق فرمایشات رهبر معظم انقلاب مبنی بر بسیج مردمی همه استان های کشور در جهت کمک رسانی به مردم سیل زده هستند.

وی افزود: در این راستا با دستور حجت الاسلام والمسلمین شعبانی، نماینده مقام معظم رهبری در استان و امام جمعه همدان حسینیه امام خمینی(ره) که محل برگزاری نماز جمعه همدان می باشد به عنوان مرکز قرارگاه جمع آوری کمک های مردمی معرفی شده است.

احدیان به آمادگی کامل این قرارگاه اشاره کرد و گفت: بسیجیان پایگاه مقاومت شهید آیت الله مدنی که در حسینیه امام مستقر هستند به صورت شبانه روزی آماده دریافت کمک های مردم دارالمجاهدین همدان هستند.

وی اجناس و کالاهای مورد نیاز سیل زدگان را برشمرد و افزود: مواد غذایی، کنسروجات، آب معدنی، لباس گرم، پتو و چادرهای گروهی از جمله وسایلی است که در مناطق سیل زده به آن ها احتیاج است.

مدیر اجرایی قرارگاه کمک های مردمی تصریح کرد: ضمنا مردم همدان نیز می توانند کمک های مالی خود را از طریق شماره حساب های اعلام شده از طرف سپاه انصارالحسین(ع) و یا از طریق صندوق های تعبیه شده در حسینیه حضرت امام برای کمک به سیل زدگان واریز کنند.

وی با بیان اینکه هماهنگی های خوبی با سپاه گرگان صورت گرفته است اظهار داشت: پس از جمع آوری همه موارد، در سریع ترین زمان ممکن کمک های جمع آوری شده را با کمک برادران سپاه انصارالحسین (ع) به دست هموطنان عزیزمان در استانهای شمالی کشور ارسال خواهیم کرد.

احدیان خاطر نشان کرد: امروز سپاه و ارتش بسیج شدند تا در غیاب مسؤولان و استانداران مناطق سیل زده مشغول کمک رسانی به هموطنان باشند و با جدیت به وظیفه خود عمل کنند.

وی در پایان ضمن دعوت مردم به کمک به هموطنان سیل زده تاکید کرد: از همه اصحاب رسانه می خواهم که در زمینه فراخوانی کمک های مردم تمام تلاش خود را به کار ببندند./979/ت310/ب1

هادی شاملو
ارسال نظرات