۰۴ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۸:۴۳
کد خبر: ۶۰۱۵۲۶

انتقاد آیت الله سبحانی از بی تدبیری مسؤولان در مدیریت حادثه سیل شمال کشور

انتقاد آیت الله سبحانی از بی تدبیری مسؤولان در مدیریت حادثه سیل شمال کشور
حضرت آیت الله سبحانی با تأکید بر برنامه ریزی مسؤولان برای پیشگیری از وقوع حوادث، از بی تدبیری آنان در مدیریت و رسیدگی این حادثه و عدم پیش بینی های لازم انتقاد کرد.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری رسا، حضرت آیت‌الله جعفر سبحانی امروز در دیدار با سردار اشتری فرمانده ناجا با اشاره به حادثه سیل شمال کشور اظهار کرد: جریان سیلی که در گلستان آمده یک پدیده آسمانی و خارج از اختیار بشر است اما در برخی از مکان‌ها این سیل وسیله خیر می‌شود.

این مرجع تقلید با تأکید بر تدبیر مسؤولان پیش از وقوع حوادث ادامه داد: اگر این اتفاق در یزد افتاده بود باید می‌گفتیم که پیش‌بینی نشده بود اما گلستان و مازندرانی که همیشه زیر باران است حتما باید مسیرها و راه‌هایی داشته باشد تا مردم با مشکلی روبه رو نشوند و طبیعت منطقه به صورتی است که این حادثه نباید مشکل‌ساز باشد؛ متاسفانه پیش بینی لازم برای جلوگیری از این بلایا نشده بود.

وی ضمن تقدیر از نهادهایی که به دنبال کمک‌رسانی به گلستانی‌ها هستند، اضافه کرد: اکنون نهضت عمومی در راستای کمک به مردم گلستان دنبال شده که این اقدام قابل تقدیر است و امیدواریم با حکم رهبر معظم انقلاب اسلامی مردم نیز بیشتر در میدان کمک حضور یابند؛ هر چند ظاهر این‌ها شر است اما باطن آن خیر است و از باطن آگاهی نداریم.

این مرجع تقلید با تاکید بر اینکه مردم در ایام عید از سفرهای غیر ضروری پرهیز کنند، مطرح کرد: نهضت عمومی که در کشور برای افزایش سفرهای نوروزی وجود دارد اشتباه است چراکه گاهی حجم بالای سفرها موجب افزایش خطر و تهدید می‌شود

محمد قمین
ارسال نظرات