۰۵ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۲:۵۱
کد خبر: ۶۰۱۵۳۲
در گفت و گو رسا با حجت الاسلام نظری؛

آخرین وضعیت جسمانی آیت الله نظری خادم الشریعه تشریح شد

آخرین وضعیت جسمانی آیت الله نظری خادم الشریعه تشریح شد
حجت الاسلام نظری آخرین وضعیت جسمانی آیت الله نظری خادم الشریعه پس از بستری شدن در بیمارستان را تشریح کرد.
حجت الاسلام محمود نظری خادم الشریعه در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، آخرین وضعیت درمانی آیت الله نظری خادم الشریعه را تشریح کرد.
 
وی با بیان این که الحمدلله با دعای انفاس زکیه و تلاش و اهتمام تیم پزشکی حال عمومی آیت الله نظری خادم الشریعه رو به بهبود است، افزود: اما بر اساس نظر تیم پزشکی ایشان همچنان در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند.
 
حجت الاسلام نظری با بیان این که خوشبختانه وضعیت آیت الله نظری خادم الشریعه به شرایط طبیعی بازگشته است، خاطرنشان کرد: از همه مومنان درخواست می‌کنیم در این ماه پرفیض برای شفای این عالم وارسته دعا کنند.
 
وی با تشکر از تلاش‌های صورت گرفته از سوی تیم پزشکی بیان داشت: با توجه به این که وضعیت عمومی والد بزرگوار رو به بهبودی است امیدواریم در روز‌های آتی این شرایط به سمت بهبودی کامل پیش رود.
 
حجت الاسلام نظری خادم الشریعه با تقدیر و تشکر از همه کسانی که در این روز‌ها با تماس تلفنی و حضور در بیمارستان اظهار لطف کردند، خاطرنشان کرد: ان شاءالله با دعای خیر همه مومنان شاهد بهبودی کامل آیت الله نظری خادم الشریعه در روز‌های آتی باشیم.
 
وی با تاکید بر این که اخبار رسمی در این خصوص تنها از طریق حقیر و دفتر معظم له منتشر خواهد شد، بیان داشت: هر گونه اخباری غیر از این منبع مورد تایید نخواهد بود و رسانه‌ها از پرداختن به اخبار غیر مستند به شدت پرهیز کنند./950/ت303/ب1
افشین ایمانی
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
طلبه
Iran, Islamic Republic of
۰۵ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۶
شفای این عالم وارسته را از خدا مسالت داریم.
1
0