۰۵ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۲:۱۳
کد خبر: ۶۰۱۵۳۳
نماینده ولی فقیه در لرستان:

سیل زدگان شمال کشور نیازمند کمک های بیشتر مردم و مسؤولان هستند

سیل زدگان شمال کشور نیازمند کمک های بیشتر مردم و مسؤولان هستند
نماینده ولی فقیه در لرستان خواستار کمک های بیشتر مردم و مسؤولان به سیل زدگان شمال کشور شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سیداحمد میرعمادی، نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد، در پیامی ضمن همدردی با سیل زدگان بر لزوم ارائه کمک‌های مردم ولایتمدار لرستان به سیل زدگان تأکید کرد.

در این پیام آمده است: حادثه سیل در استان مازندران و گلستان خسارت‌های سنگینی بر منازل و مزارع وارد ساخته و مردم این دو استان در آغازین روزهای سال نو خانه و کاشانه خود را ازدست داده و در محاصره سیل قرار گرفتند.

نماینده ولی فقیه در لرستان در این پیام با اشاره به تأکید رهبری در زمینه کمک و خدمت رسانی به سیل زدگان افزوده است: کمک‌های مردمی و ورود دستگاه‌های عمومی به عرصه امداد و جبران خسارت‌های سیل وظیفه مهمی است که می‌تواند گوشه‌ای از آلام هموطنان عزیز ما را برطرف سازد.

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی در این پیام از مردم ولایتمدار استان لرستان درخواست کرده است که کمک‌های نقدی و غیر نقدی مورد نیاز را به مراکز جمع آوری هلال احمر و نواحی مقاومت سپاه و بسیج تحویل دهید.

امام جمعه خرم آباد در پایان عنوان کرده است: امید است خداوند متعال به آسیب دیدگان صبر و به ملت نیکوکار خیر و برکت عنایت فرماید./9451/ت303/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات