۰۵ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۴:۲۸
کد خبر: ۶۰۱۵۳۴
جامعه مدرسین:

مسؤولان و نهادها از هیچ خدمتی به سیل زدگان فروگذار نکنند

مسؤولان و نهادها از هیچ خدمتی به سیل زدگان فروگذار نکنند
جامعه مدرسین با ابراز همدردی با سیل زدگان شمال کشور، تأکید کرد که مسؤولان و نهادها باید مجاهدانه وارد عمل شوند و از هیچ خدمتی فروگذار نکنند.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری رسا، جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در بیانیه ای با ابراز همدردی با سیل زدگان استان های شمالی کشور، تأکید کرد که برهمه مسؤولان و نهادهای امدادی لازم است هرچه سریعتر جهت رفع آلام و جبران خسارت ها مجاهدانه وارد عمل شوند و از هیچ خدمتی فروگذاری نکنند.

متن بیانیه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

حادثه خسارت بار و دردناک سیل در استانهای گلستان و مازندران که موجب  نابودی و و‌یرانی تعداد زیادی از خانه های مسکونی، زیر ساخت ها  و مزارع شده است موجب تالم شدید گردید.


برهمه مسئولین و نهادهای امدادی لازم است هرچه سریعتر جهت رفع آلام و جبران خسارت ها مجاهدانه وارد عمل شوند و از هیچ خدمتی فروگذاری نکنند.

از همه آحاد ملت نیز دعوت می شود با هماهنگی نهادهای امدادی،  برای کمک به عزیزان حادثه دیده  وارد عمل شوند وبه یاری حادثه دیدگان بشتابند.

جامعه مدرسین حوزه علمیه قم ضمن همدردی با مردم عزیز حادثه دیده و آرزوی رحمت و مغفرت الهی برای جانباختگان این سیل سهمگین، از تمام مسئولین، مدیران و دولتمردان می خواهد فارغ از توانمندی ها و امکانات استانی با نگاهی ملی و کلان به بسیج نیروها و امکانات بپردازند وبرای کاهش درد و رنج هموطنان سیل زده اقدام نمایند.

و السلام علیکم و رحمه الله و برکاته
محمد یزدی
رئیس شورای عالی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم

محمد قمین
ارسال نظرات