۰۶ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۰:۵۳
کد خبر: ۶۰۱۵۳۸
مدیر امامزاده روح الله مطرح کرد؛

استفاده از ظرفیت طرح آرامش بهاری برای گسترش اسلام

استفاده از ظرفیت طرح آرامش بهاری برای گسترش اسلام
حجت الاسلام رسولی گفت: با توجه به استقبال مسافران خارجی از طرح آرامش بهاری، امید داریم بتوانیم از این ظرفیت برای گسترش روز افزون اسلام استفاده کنیم.
به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام حجر رسولی مدیر امامزاده روح الله میدان امام خمینی (ره) تهران در مورد اجرای طرح آرامش بهاری در آستان آن امامزاده اظهار داشت: از روز ۲۸ اسفند ۹۷ تا ۱۷ فروردین امسال این طرح در آستان امامزاده برگزار می‌شود.
 
وی افزود: یکی از مهمترین برنامه‌هایی که تا به امروز در این طرح انجام شده، ویژه برنامه لحظه تحویل سال بود که خانواده‌های معزز مدافع حرم مهمان ما بودند و برنامه به شکل بسیار خوبی برگزار شد.

حجت الاسلام رسولی همچنین در ادامه از غرفه کودکان و نوجوانان آستان امامزاده گفت و افزود: در غرفه کودک و نوجوان مسابقات مختلفی برای این قشر برگزار می‌شود که در انتها به آن‌ها هدایایی اهدا می‌شود؛ همچنین کارشناسان مذهبی متخصص در طول اجرای طرح آرامش بهاری با زائران در ارتباط هستند و به سوالات شرعی، مسائل خانوادگی و موضوعات اجتماعی پاسخ می‌دهند.

وی در ادامه از افزایش حضور مسافران خارجی در ایام نوروز و در طول اجرای طرح آرامش بهاری خبر داد و افزود: به دلیل اینکه آستان امامزاده روح الله در مسیر کاخ گلستان و بازار تهران قرار دارد، گردشگران خارجی به اینجا رفت و آمد دارند، اما در طول اجرای طرح آرامش بهاری و ایام نوروز، مسافران خارجی به آستان امامزاده روح الله می‌آیند و با کارشناسان ما که به دو زبان عربی و انگلیسی تسلط کامل دارند ارتباط برقرار می‌کنند. امیدواریم که بتوانیم به گسترش روز افزون اسلام کمک کنیم. /۱۰۱/۹۶۹/م
محمدرضا محمودخانی
ارسال نظرات