۰۵ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۳:۵۷
کد خبر: ۶۰۱۵۴۹
معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران خبر داد؛

اعزام گروه های جهادی طلاب برای کمک به سیل زدگان

اعزام گروه های جهادی طلاب برای کمک به سیل زدگان
معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران از اعزام گروه های جهادی برای کمک به سیل زدگان شهرهای مختلف استان خبر داد.
حجت الاسلام لطیف صادقی، معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، از اعزام گروه‌های تبلیغی و جهادی به مناطق سیل زده استان خبر داد.
 
وی با بیان این که چندین گروه تبلیغی و جهادی برای کمک به مردم سیل زده شهر‌های مختلف مازندران اعزام شدند، افزود: این روحانیان جهادی با حضور در شهر‌ها و روستا‌های سیل زده استان به امداد رسانی و کمک به مردم سیل زده منطقه مشغول هستند.
 
معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که روحانیان طرح هجرت مستقر در شهر‌ها و روستا‌های استان همه توان خود را برای کمک به مردم سیل زده شهر‌های استان به کار گرفته اند، بیان داشت: این روحانیان جهادی و مبلغ همراه با سایر نیرو‌های امدادی همه توان خود را به کار گرفته اند تا بخشی از آلام مردم سیل زده منطقه را کاهش دهند.
 
حجت الاسلام صادقی با بیان این که طلاب و روحانیان جهادی استان از همان نخستین ساعات سیل در مازندران آمادگی خود را برای اعزام به مناطق حادثه دیده اعلام کردند، خاطرنشان کرد: در حال حاضر که چند روز از این حادثه می‌گذرد این روحانیان جهادی در مناطق سیل زده استان حاضر هستند.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که این روحانیان جهادی در این مناطق مشغول ارائه خدمات به مردم هستند، بیان داشت: روحانیت در همه عرصه‌ها و صحنه‌ها در کنار مردم بوده و هیچ گاه آن‌ها را تنها نخواهد گذاشت.
 
معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران با بیان این که حضور روحانیت در کنار مردم سیل زده موجب دلگرمی و آرامش خاطر آن‌ها خواهد بود، خاطرنشان کرد: این حضور تا زمانی که شرایط به حالت طبیعی باز نگشته ادامه خواهد داشت.
 
حجت الاسلام صادقی در بخش دیگری از سخنان خود با تأکید براین که باید همه امکانات و ظرفیت‌های موجود به منظور تأمین نیاز‌های اولیه مردم خسارت دیده به کار گرفته شود، تصریح کرد: وحدت و هماهنگی دستگاه‌های اجرایی در ارائه خدمات به مردم سیل زده امری ضروری است که باید مورد توجه قرار گیرد.
 
استاد حوزه علمیه مازندران همچنین از تشکیل ستاد مدیریت بحران حوزه علمیه استان خبر داد و خاطرنشان کرد: این ستاد با همکاری مدارس و روحانیان مبلغ شهرستان‌ها به ارائه خدمات لازم خواهند پرداخت./950/ت310/ب1
افشین ایمانی
ارسال نظرات