۰۶ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۶
کد خبر: ۶۰۱۵۶۸

دعوت مدیر مدرسه علمیه امام مهدی اهواز از عموم مردم برای کمک به سیل زدگان

دعوت مدیر مدرسه علمیه امام مهدی اهواز از عموم مردم برای کمک به سیل زدگان
مدیر مدرسه علمیه امام مهدی (عج) اهواز از همه گروه‌های جهادی، طلاب، دانشجویان و فعالان فرهنگی برای مساعدت و همدردی با سیل زدگان دعوت به عمل آورد.
حجت الاسلام عبدالکریم سلطانی، مدیر مدرسه علمیه امام مهدی (عج) اهواز، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به سیل صورت گرفته در چندین استان عنوان داشت: با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله) مبنی بر اینکه همه وظیفه دارند به کمک سیل زدگان در همه استان‌های کشور بشتابیم، از همه گروه‌های جهادی، طلاب، دانشجویان و فعالان فرهنگی برای مساعدت و همدردی با سیل زدگان دعوت به عمل می‌آوریم.

وی ضمن دعوت از همگان برای کمک رسانی به سیل زدگان اظهار داشت: قـرارگـاه جـهـادی صـاحـب الـامـر (عج) مدرسه امام مهدی (عج) ثبت نام اردوی جهادی ویژه مناطق سیل زده را در دستور کار قرار داده است.

حجت الاسلام سلطانی ادامه داد: قـرارگـاه جـهـادی صـاحـب الـامـر (عج) از گروه‌های جهادی، طلاب و دانشجویان، فعالان فرهنگی اهواز و شهرستان در زمینه‌های فرهنگی، برقکاری، جوشکاری، کمک‌های اولیه، بنایی، آشپزی، ایاب و ذهاب جهت مساعدت به سیل زدگان مناطق همجوار ثبت نام به عمل می‌آورد.

وی گفت: علاقه‌مندان برای ثبت نام و کسب اطلاع بیشتر با شماره‌های ۰۹۳۹۸۶۱۰۹۱۶ و ۰۹۱۶۰۰۱۹۵۲۴ تماس بگیرند./۹۴۵۶/ت310/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات