۰۶ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۸
کد خبر: ۶۰۱۵۷۴
آیت الله توکل با حضور در مناطق سیل زده مازندران:

مسؤولان از همه ظرفیت های موجود برای کمک به سیل زدگان استفاده کنند

مسؤولان از همه ظرفیت های موجود برای کمک به سیل زدگان استفاده کنند
آیت الله توکل از مناطق سیل زده استان مازندران بازدید کرد و گفت: مسؤولان از همه ظرفیت های موجود برای کمک به سیل زدگان استفاده کنند.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، آیت الله سید رحیم توکل، نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری امروز از مناطق سیل زده استان بازدید کرد.

در این دیدار که امام جمعه بابل، مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران و جمعی از روحانیان استان حضور داشتند، آیت الله توکل ضمن بازدید از مناطق سیل زده و خسارت دیده استان با مردم این مناطق دیدار و گفت و گو کرد.

آیت الله توکل در این بازدید با تشکر از صبر و حوصله مردم خسارت دیده بر ضرورت به کار گیری همه امکانات به منظور رسیدگی به وضعیت خسارت دیدگان تاکید کرد.

نماینده مجلس خبرگان رهبری با بیان این که متاسفانه سیل موجب خسارت‌های جدی به زیرساخت‌های شهری و منازل مسکونی مردم شده است، بیان داشت: امیدواریم مسؤولان از همه امکانات و ظرفیت‌های موجود در جهت جبران خسارت‌های به وجود آمده استفاده کنند.

آیت الله توکل با تاکید بر رفع نیاز‌های ضروری مردم خسارت دیده شهر‌های استان خاطرنشان کرد: مسؤولان باید همه توان خود را برای رفع نیاز‌های ضروری مردم به کار گیرند.

وی با بیان این که مسؤولان تا بازگشت شرایط عادی در کنار مردم خسارت دیده باشند، بیان داشت: باید پس از بازگشت شرایط به وضعیت عادی روند بازسازی از سوی بخش‌های مختلف آغاز شود‌

نماینده مجلس خبرگان رهبری به پیام ارزشمند مقام معظم رهبری در خصوص سیل اخیر و دستور ایشان به نیرو‌های مسلح به منظور گسیل امکانات به مناطق سیل زده اشاره کرد و گفت: خوشبختانه پس از آن پیام مهم شاهد تسریع و جدیت در روند کمک رسانی و خدمات دهی به مردم خسارت دیده بودیم.

آیت الله توکل با بیان این که خوشبختانه یک همدلی خوبی برای عبور از این شرایط میان بخش‌های مختلف و به ویژه مردم وجود دارد، تصریح کرد: با وحدت و همبستگی مردم و مسؤولان می‌توانیم از این شرایط بحرانی عبور کنیم./۹۵۰/پ310/ب1
افشین ایمانی
ارسال نظرات